کربی و سرزمین فراموش شده به پرفروش ترین قسمت سریال کربی تبدیل شده است


در جدیدترین گزارش مالی نینتندو، مشخص شد که فروش کل بازی Kirby and the Forgotten Land به 5.27 میلیون این نسخه از راه رسید تا این بازی به پرفروش ترین اثر این سری تبدیل شود.

نینتندو در آخرین گزارش مالی سه ماهه خود، آمار فروش نرم افزار و سخت افزار خود را منتشر کرد. شامل کنسول نینتندو سوییچ در این مدت بیش از 3.25 میلیون دستگاه فروخت، بنابراین مجموع فروش آن به بیش از 114.33 میلیون واحد رسید. یکی دیگر از آمار منتشر شده Kirby and the Forgotten Land است که توانسته در سه ماهه گذشته 2.61 میلیون نسخه بفروشد و مجموع فروش این کتاب را به 5.27 میلیون نسخه برساند.

طبق اعلام انجمن تامین کنندگان سرگرمی های رایانه ای (CESA)، سرزمین رویای کربی قبلاً 5.13 میلیون نسخه در کنسول Game Boy فروخته بود. اگر این رقم درست باشد، Kirby and the Forgotten Land به پرفروش ترین بازی سری کربی تبدیل شده است.

دنیای کربی و سرزمین فراموش شده را کاوش کنید

در اوایل ماه اوت، نینتندو اعلام کرد که این کتاب در پانزده هفته اول انتشار بیش از 4 میلیون نسخه فروخت و آن را پرفروش‌ترین کتاب در این سری دانست. در آن زمان، مشخص نبود که آیا نینتندو به این موضوع اشاره می‌کند که رقم فروش 5.13 میلیون واحدی Kirby’s Dream Land اشتباه بوده است یا اینکه Kirby and the Forgotten Land بیش از هر چیز دیگری فروخته است.

اما حالا با این آپدیت جدید نینتندو، فروش سرزمین رویاها مهم نیست و سرزمین فراموش شده بیشترین فروش را در این سری به خود اختصاص داده است. در ماه مارس، مجله Famitsu نوشت که این بازی در ژاپن بیشترین عرضه را در تاریخ این مجموعه داشته و در هفته اول 380000 نسخه از آن به فروش رفت و به همین دلیل رکورد را در بین آثار مجموعه کربی در ژاپن شکست.

بخوانید  تریلر گیم پلی Thaumaturge یکی از مراحل بازی را نشان می دهد

بازی کربی در سال 2022 برای نینتندو سوییچ

عملکرد نسخه های فیزیکی بازی طبق آمار GfK نشان می دهد که سرزمین فراموش شده پرفروش ترین سری کربی از نظر فروش هفته اول در بریتانیا بوده است. تنها پس از یک هفته، این بازی به پنجمین بازی پرفروش این سری از نظر فروش کلی در انگلستان تبدیل شد. آن هم بدون در نظر گرفتن فروش دیجیتال. کربی و سرزمین فراموش شده با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و میانگین امتیاز 85 را در متاکریتیک دریافت کرد.

در داخل بازی کربی و سرزمین فراموش شده را با قلم بررسی کنید محمد صادق تووری وب سایت یک گیمر توضیح می دهد: «کربی و سرزمین فراموش شده نزدیک به 12 تا 15 ساعت تجربه را ارائه می دهد که شما را در هر ثانیه می خنداند. چه یک پلتفرمر باشید چه نباشید، اگر نینتندو سوییچ دارید، Kirby and the Forgotten Land تجربه‌ای است که باید داشته باشید، و مطمئناً به لطف مراحل خوب طراحی‌شده، جوایز ارزشمند و موارد دیگر، زمان بسیار خوبی خواهد بود. . در زدن است».