خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل خرید و فروش اکانت پابجی و کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از برترین بازی های منتشر شده برای اندروید است. در این مدل یک فیدبک هپتیک فوق‌العاده ظریف گنجانده شده که با شناسایی صداهایی مانند شلیک گلوله و تبدیل آن‌ها به لرزشی زیر انگشتان شما به ارتباط گرفتن هر چه بیشتر با بازی کالاف دیوتی کمک می‌کند. با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است. این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.

  • به علاوه می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه ی Details، جزئیات وضعیت اسلحه را نیز کاملا مشاهده کنید.
  • از سوی دیگر، در مواردی شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل نیز به ازای فالو کردن و لایک کردن مقداری سی پی رایگان به بازیکنان هدیه می‌دهند.
  • شاید بتوانیم لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم.

یک اسکین کاراکتر هم داریم که به نام Reaper Ashura به بازی خواهد آمد و از محبوب ترین آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل است. همانطور که نام این مدل پیداست از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند که دراین رنج قیمتی یک ویژگی فوق‌العاده (مخصوصاً برای هواداران بازی آنلاین) محسوب می‌شود. این مدل با تراشه‌ی پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ عرضه شده و نمایشگری LCD دارد که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای آزمایش کالاف دیوتی روی این گوشی تنظیمات گرافیکی را در بالاترین حدی که در دسترس بود اعمال کردیم و نتیجتاً توانستیم با میانگین fps 60 بازی کنیم که بدون شک دراین کلاس بی‌نظیرست.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

ندای وظیفه: موبایل

پس از بالاآمدن مجله خبری یک گیمرستم عامل، وارد برنامه‌ی کال اف دیوتی شوید و ببینید مشکل برطرف شده و یا خیر. در حالت بتل رویال شما با یک چتر نجات و بدون داشتن هیچ تجهیزاتی در یک منطقه فرود می‌آیید. پس از فرود باید به سرعت اسلحه پیدا کنید و برای از بین بردن دشمنان باید تجهیزات مختلفی را به دست آورید. هدف‌تان نیز باید زنده ماندن تا پایان بازی باشد یا اگر تیم هستید باید تا انتها زنده بمانید. منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند.

تنوع بالا سلاح ها و ماشین های بازی

فروش فوق العاده بالا این فروشگاه باعث شده که امکان خرید دلار با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار را داشته باشیم و با قیمت رقابتی فعالیت کنیم. این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است. اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند. بازی Call of Duty با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا می‌شود. شما میتوانید پک های زماندار را با ارزانترین قیمت در سایت پرشین جم خریداری کنید . شرکت سازنده از بهترین ابزارهای امنیتی استفاده کرده تا همه نسخه اصلی بازی را داشته باشند و رقابت‌ عادلانه‌تری داشته باشیم.

در این بازی همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند. با شروع هر فصل و بروزرسانی بازی می‌توانید نقشه‌ها، اسلحه‌ها، رویدادها و حالت‌‌های جدیدی را در بازی تجربه کنید که هرکدام داستان خاص خودشان را دارند. در واقع هر فصل نام مخصوصی دارد و یک ماجراجویی خاص را در بازی راه‌ می‌اندازد. در مسابقات ویژه همیشه حالت‌های جدیدی را پیدا می‌کنید که هدف خاصی را دنبال می‌کنند و قوانین آن با حالت‌های دیگر فرق دارد. مثلا مسابقه ground war یک نقشه بزرگ است که در آن دو تیم ۱۲ نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بخوانید  اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم

http://badorclothesworkshop.ir