توسعه شرکت بازی سازی Dead By Daylight با یک استودیوی جدید


Behavior Interactive، سازنده و ناشر بازی چند نفره Dead by Daylight، استودیوی جدیدی را در کورنوال انگلستان راه اندازی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که شرکت Behavior Interactive در حال افتتاح استودیوی بازی سازی جدید در شهر تارو، کورنوال، انگلستان است. این استودیو با نام رسمی Behavior UK – South فعالیت خواهد کرد. برخی از اعضای سابق استودیو AntiMatter Games به Behavior UK – South پیوستند. زیرا شرکت مادر استودیو AntiMatter Games با مشکلات جدی مواجه بود.

یکی از اعضای ارشد Behavior Interactive در مورد افتتاح استودیوی جدید در کورنوال گفت: “ما این صنعت را می خواهیم. [ویدیوگیم] بریتنی برای حمایت. ما از فوریه اینجا هستیم. ما می خواهیم در اینجا رشد کنیم. الهام گرفتن از تاریخ غنی بریتانیا. من انگلیس را یکی از کشورهای پایه گذار صنعت بازی های ویدیویی می دانم.

اکنون همه ما بزرگ شده ایم و یک صنعت واقعی داریم. همکاری با سایر کشورها منطقی است. با افراد با استعداد از سراسر جهان همکاری کنید.

بریتانیا واقعاً مرکز توسعه است. ما در مونترال و تورنتو از اکوسیستم هستیم [کاری] ما استعدادها را استخدام می کنیم و همچنین دفتری در سیاتل داریم. چرا به سایر نقاط جهان گسترش نمی یابد؟ چرا به جاهایی نروید که پر از جاه طلبی و استعداد درخشان هستند؟ این چیزی است که ما را به بریتانیا کشاند.»

شرکت کانادایی Behavior Interactive، توسعه دهنده و ناشر Dead by Delight

بیش از 30 سال از تاسیس شرکت کانادایی Behavior Interactive می گذرد و اکنون این شرکت بیش از 1000 کارمند دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی رومیزی Chocobo's Mystery Dungeon به غرب می آید