تمایل استودیو Obsidian برای بازسازی Fallout: New Vegas

مدیران استودیوی بازی سازی Obsidian تمایل خود را برای ساخت نسخه بازسازی شده Fallout: New Vegas اعلام کردند.

بویارسکی و کین که به ترتیب به عنوان برنامه‌نویس و کارگردان هنری بازی‌های نقش‌آفرینی برای اولین بازی از این مجموعه فعالیت می‌کنند، می‌گویند فرصتی برای شروع مجدد این داستان دوست داشتنی با آخرین پیشرفت‌های گرافیکی نسل بعدی فوق‌العاده است و ما آنها را مطمئن باشید طرفداران از این راه اندازی مجدد نیز لذت خواهند برد.

Fallout: New Vegas

اگرچه بیش از 12 سال از انتشار Fallout: New Vegas استودیو Obsidian می گذرد، اما سازندگان این استودیو همچنان علاقه مند به ساخت نسخه ریمستر شده این بازی برای پلتفرم های نسل بعدی هستند. تیم کین و لئونارد بویارسکی، مدیران استودیو Obsidian، اخیراً در مصاحبه ای با TheGamer این موضوع را با طرفداران دنیای Fallout به اشتراک گذاشته اند.

البته سازندگان و مدیران استودیو Obsidian همچنان تایید می کنند که نسخه ریمستر بازی به تصمیم آنها بستگی ندارد و بسیاری از اعضای استودیو نیز مانند طرفداران بازی آرزوی بازگشت به دنیای نیو را دارند. وگاس.

اریک دیملت، مدیر توسعه بازی، که اخیراً وظیفه هدایت نسخه پیشرفته The Outer Worlds برای انتشار در ماه آینده را بر عهده داشت، می گوید: “وقتی [Fallout: New Vegas] زمانی که برای اولین بار منتشر شد، مشکلات گرافیکی و عملکردی زیادی برای کاربران وجود داشت. البته اکنون بازی از شر بسیاری از آنها خلاص شده است و بازیکنان همچنان می توانند با بازگشت به گذشته تجربه ای غنی از داستان و شخصیت های پیچیده این بازی داشته باشند.

پیش از این جاش سایر کارگردان Fallout: New Vegas که اخیراً بازی تحسین شده Pentiment را کارگردانی کرده بود، علاقه خود را برای کار بر روی بازی دیگری از سری Fallout اعلام کرده بود.

بخوانید  آیا تلسکوپ فضایی جیمز وب به ما دروغ می‌گوید؟
نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

در حال حاضر هیچ اطلاعات جدیدی در مورد امکان همکاری مجدد Bethesda و Obsidian Entertainment برای ایجاد یک بازی جدید در سری Fallout وجود ندارد، اما سال گذشته جف گراب، یکی از روزنامه نگاران مشهور شناخته شده در صنعت بازی، شروع به کار کرد. گفتگو بین این استودیو و Bethesda برای ساخت بازی بازی جدید مربوط به Fallout: New Vegas معرفی شد. با این حال ظاهرا این صحبت ها هنوز در مراحل اولیه است و تا تایید رسمی و انتشار خبر رسمی این همکاری زمان زیادی باقی مانده است.