در این کنترلر Xbox 8BitDo فوق العاده صرفه جویی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فوق العاده 8BitDo Ultimate حالا فقط برو 35 دلار، یک تخفیف بزرگ نسبت به قیمت معمولی آن 45 دلار است. این پایین ترین قیمتی است که برای این کنترلر عالی دیده ایم. با مجوز رسمی توسط مایکروسافت، می توانید از 8BitDo Ultimate در Xbox Series X|S، Xbox One و PC استفاده کنید.

شرحی ارائه نشده است

اگرچه نسخه Xbox Ultimate هنوز یک کنترلر فوق العاده است. در کنار راحت بودن دستان شما با شکل و اجزای باکیفیت، نکته مهم در اینجا سفارشی سازی ارائه شده است. با استفاده از نرم افزار 8BitDo می توانید ورودی های خود را دقیق تنظیم کنید، حساسیت استیک آنالوگ خود را تنظیم کنید و موارد دیگر را تنظیم کنید، و کنترلر می تواند حداکثر سه پروفایل را ذخیره کند که می توانید در لحظه بین آنها جابجا شوید.

تنها نقطه ضعف در اینجا این است که 8BitDo Ultimate یک کنترلر سیمی برای Xbox و PC است. اگر به دنبال نسخه‌ای بی‌سیم هستید که بتوان آن را روی رایانه شخصی (و سوییچ) استفاده کرد، 8BitDo در اواخر سال گذشته یک جفت اضافات فوق‌العاده به مجموعه Ultimate منتشر کرد. یکی از آنها با سوئیچ و کامپیوتر از طریق بلوتوث، در حالی که دیگری به طور خاص برای کامپیوتر طراحی شده است.

اگر به کنترلر Ultimate علاقه دارید، توصیه می کنیم به زودی آن را خریداری کنید. معاملات کنترلرهای 8BitDo آمازون تمایل به فروش دارند.

بخوانید  Fire Emblem Awakening سریال را نجات داد و آن را تغییر شکل داد - خوب یا بد

اگر می‌خواهید تنظیماتی را داشته باشید که در هنگام بازی Call of Duty از محرک‌های سریع استفاده کند، نمایه‌ای که حساسیت آنالوگ را هنگام بازی Forza Horizon افزایش دهد و ترتیبی سفارشی برای بازی‌های مبارزه‌ای داشته باشید، به راحتی تحت پوشش قرار خواهید گرفت.