تعدیل قیمت سهام Crofton به دلیل فروش ضعیف پروتکل Callisto

Callisto Protocol، اولین بازی استودیو Striking Distance، با پشتیبانی Crofton، شرکت مادر استودیو، توسعه یافت. Pubg Studio در سه سال، مقدار تقریبا پرداخت 200 میلیارد وون (162 میلیون دلار)؛ اما به دلیل انتشار ناموفق بازی Callisto Protocol مجبور شدند مسیر عمل خود را تنظیم کنند.

طبق آخرین گزارش، پس از اینکه بازی مذکور پس از انتشار نتوانست نظر مثبت منتقدان و گیمرها را جلب کند، کرافتن مجبور شد قیمت هدف خود را کاهش دهد. این شرکت انتظار بازی The Callisto Protocol را داشت فروش 5 میلیون نسخه، هر چند در حال حاضر حتی به نظر نمی رسد فروش آن به زودی از مرز دو میلیون عبور کند.

پس از فروش ضعیف The Callisto Protocol پس از انتشار، Crofton Inc. قیمت سهام خود را کاهش داد.

اکنون پروتکل Callisto را بازی کنید پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس برای ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی موجود است.

البته کارگاه Striking Distance حتی بیشتر از بازی خود پشتیبانی می کند. انتظار می رود این استودیو بسته های الحاقی بیشتری را برای The Callisto Protocol تا تابستان 2023 منتشر کند که شامل محتوای داستانی جدید می شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این محتوا کاتالیزوری است که کرافتن برای دستیابی به فروش پیش بینی شده بازی به آن نیاز دارد یا خیر.