تشدید نبرد دیزنی با فرماندار دیسانتیس، شکایت به اتهام نقض متمم اول

همانطور که مراحل قانونی در حال گسترش است، اختلاف بین شرکت والت دیزنی و فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس همچنان توجه را به خود جلب می کند. نتیجه این محاکمه می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای داشته باشد و ناظران از نزدیک روند وقایع را در دادگاه دنبال خواهند کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شرکت والت دیزنی شکایتی را علیه ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا تنظیم کرده است که به دلیل “کمپین تلافی جویانه دولت” به دلیل مخالفت دیزنی با قانون “نگو همجنسگرا” است. این نبرد یک ساله بین DeSantis و Disney را تشدید می کند، زیرا متحدان فرماندار قانون جدیدی را برای کنترل پارک های موضوعی دیزنی در اورلاندو آماده می کنند.

دیزنی ابراز تاسف کرد که با فرماندار نمی توان به نتیجه رسید و مجبور شد به اقدامات قانونی متوسل شود. این دادخواست می گوید که دیزنی خوش شانس است که منابع لازم برای اتخاذ موضع در برابر اقدامات تلافی جویانه دولتی را دارد، کاری که مشاغل کوچک و افراد ممکن است قادر به انجام آن نباشند. دیزنی ادعا می کند که در ایالات متحده، دولت نمی تواند افرادی را که نظر خود را بیان می کنند مجازات کند.

شکایت دیزنی منعکس کننده جدیت این اختلاف است و حقوق متمم اول خود و مخالفتش با اقدامات تلافی جویانه ادعایی دولت را تایید می کند. نتیجه این نبرد حقوقی می تواند پیامدهای قابل توجهی برای دیزنی و ایالت فلوریدا و همچنین گفتگوهای گسترده تر در مورد آزادی بیان و مداخله دولت در امور تجاری خصوصی داشته باشد.

بخوانید  Take-Two، Gearbox Entertainment را از Embracer به قیمت 460 میلیون دلار خریداری کرد

با توجه بایگانی 77 صفحه ای چهارشنبه، دیزنی ادعا می کند که قربانی یک “کمپین تلافی جویانه هدفمند دولت” بوده است که “در هر مرحله توسط فرماندار دیسانتیس به عنوان مجازات سخنرانی محافظت شده دیزنی تنظیم شده است” که عملیات تجاری دیزنی را تهدید می کند. دیزنی. این امر پس از آن صورت می گیرد که دیسانتیس گفت که ممکن است در حال بررسی ساخت یک زندان در نزدیکی املاک والت دیزنی ورلد باشد که بر تنش های فزاینده بین دو طرف افزوده است.

اعتبار تصویر: گتی/روبرتو ماچادو نوآ

تحریریه مجله بازی یک گیمر