بازی Alan Wake 2 وارد مرحله نهایی تولید شد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Alan Wake 2 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Virtala توضیح داد: “Alan Wake 2 در مسیر تبدیل شدن به یک بازی عالی قرار دارد و همه در Remedy هیجان زده هستند.” ما آخرین مرحله اصلی تولید کامل را آغاز کرده ایم تا بازی را برای عرضه در سال جاری آماده کنیم.

Remedy Entertainment در مصاحبه ها و بیانیه های متعددی تایید کرده است که Alan Wake 2 امسال عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز هیچ چیز دیگری جز تریلر سینمایی برای رونمایی از بازی مورد انتظار ندیده ایم، به نظر می رسد که سازندگان در پشت صحنه پیشرفت خوبی داشته اند.

اخیراً در جلسه ارائه گزارش مالی عملکرد سه ماهه اخیر این شرکت، ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی، توضیحاتی را در خصوص پیشرفت پروژه های در دست اجرا رمدی ارائه کرد. مدیرعامل در ادامه گفت که Alan Wake 2 برای عرضه در سال جاری آماده می شود و در حال حاضر وارد مراحل نهایی توسعه شده است. اوایل سال جاری، Remedy اعلام کرد که توسعه Alan Wake 2 به حدی پیشرفت کرده است که می توان آن را از ابتدا تا انتها به طور کامل تجربه کرد.

با تایید مدیرعامل رمدی، Alan Wake 2 وارد آخرین مرحله مهم تولید خود شد.

بازی Alan Wake 2 برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X منتشر می‌شود. Xbox Series S در حال توسعه است.

خیابان های برایت فالز در آلن ویک ۲

مدیر عامل Remedi در ادامه خاطرنشان کرد که اگرچه تیم بزرگی در حال توسعه Alan Wake 2 هستند، اما با نزدیک شدن به پایان تولید، Remedi شروع به کاهش تعداد توسعه دهندگان این بازی و انتقال آنها به پروژه های دیگر استودیویی خواهد کرد. Virtala گفت: “این پروژه دارای یک تیم کامل از توسعه دهندگان است و ممکن است به تدریج تعداد اعضای تیم را با پیشرفت آن برای راه اندازی کاهش دهیم.” “این توسعه دهندگان منتشر شده به ساخت پروژه های دیگر ما برای انتقال به مراحل بعدی تولید کمک خواهند کرد.”

بخوانید  پوشش زنده رویداد Xbox از زومجی با 10 جایزه برای کاربران سایت