تریلر The Banishers: Ghosts of New Eden تنوع سبک های مبارزه را نشان می دهد


سازندگان بازی Banishers: Ghosts of New با انتشار یک تریلر جدید، سبک های مختلف مبارزه بازی را به نمایش می گذارند.

استودیو Don't-Nod در حال توسعه بازی نقش آفرینی اکشن Banishers: Ghosts of New Eden است و در تلاش است تا با نزدیک شدن به انتشار آن، جزئیات مختلفی را با بازیکنان به اشتراک بگذارد. داستان این بازی به سرنوشت یک زوج تبعیدی به نام رد و آنتیا مربوط می شود که برای ماجراجویی به سرزمین های نیو ادن می روند اما آنته در این بین می میرد.

با این حال، روح Anthea با رد باقی می ماند تا شوهرش را در ماجراجویی آینده خود با توانایی های ماوراء طبیعی خود کمک کند. بازیکنان می توانند در طول داستان انتخاب های مختلفی داشته باشند تا در نهایت یکی از پنج پایان را تجربه کنند. به تازگی سازندگان بازی تریلر جدیدی از Banishers: Ghosts of New منتشر کرده اند که در آن شاهد سبک های مختلف مبارزه هستیم.

Anthea می تواند با استفاده از توانایی های جادویی خود دشمنان را بسوزاند و گروه های بزرگی از آنها را با انفجارهای خود در هم بکوبد. از طرفی رد در مبارزه با شیاطین و ارواح بسیار خوب عمل می کند و می تواند علاوه بر حملات فیزیکی، با سلاح خود به دشمن از راه دور نیز شلیک کند. بازیکنان می توانند در طول نبرد بین این دو شخصیت جابه جا شوند و از ترکیب قدرت های آنها برای یافتن بهترین استراتژی نبرد استفاده کنند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در 24 بهمن (13 فوریه) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

بخوانید  عروسک آنابل واقعی کجاست | داستان ترسناک کامل + عکس

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر