تخفیف‌های کتاب ویچر: در مجموعه‌های جعبه رمان، رمان‌های گرافیکی و موارد دیگر صرفه‌جویی کنید

The Witcher قبل از اینکه یک بازی ویدیویی یا سریال نتفلیکس باشد، یک مجموعه کتاب بود که توسط آندری ساپکوفسکی نوشته شده بود، و اگر فقط بازی‌ها را بازی کرده باشید یا برنامه تلویزیونی را دیده باشید، برخی از محبوب‌ترین رمان‌های فانتزی را از دست داده‌اید. نماد جهان حافظه اخیر برای رسیدن به عقب، باید هزاران صفحه اکشن را مرور کنید، اما حداقل می توانید این کار را ارزان انجام دهید، زیرا چندین کتاب اصلی و همچنین کمیک های اسپین آف و مانگا در حال حاضر در آمازون به فروش می رسند.

حماسه کامل ویچر
حماسه کامل ویچر

خوانندگان جدید می خواهند با مجموعه جعبه رمان 5 رمان The Complete Witcher Saga شروع کنند، زیرا اکثریت قریب به اتفاق سفر گرالت را پوشش می دهد. همچنین نزدیک به پایین ترین قیمت خود تا به حال، 39.50 دلار (از 90 دلار) است. این مجموعه شامل جلدهای به روز شده و یک آستین برای ذخیره حجم ها در زمانی که آنها را نمی خوانید. علیرغم نام مجموعه، این مجموعه کامل نیست، اما همچنان پنج کتاب عالی دریافت می کنید. این جعبه شامل:

  • خون الف ها
  • زمان تحقیر
  • غسل تعمید با آتش
  • برج پرستوها
  • بانوی دریاچه

برای چیز کوچک‌تر، می‌توانید مجموعه جعبه داستان‌های ویچر را بررسی کنید، که دو کتاب دیگر به نام‌های The Last Wish و Sword of Destiny در اختیار شما قرار می‌دهد. به 20 دلار (از 35 دلار) کاهش یافته است. برای تکمیل این مجموعه ها، می توانید فصل طوفان ها، هشتمین کتاب در سفر گرالت را انتخاب کنید. حتی اگر برای مدتی نتوانید آن را بگیرید، اکنون آن را بگیرید، زیرا به 12.49 دلار (18 دلار) علامت گذاری شده است.

بخوانید  بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن در سال 2023

فراتر از کتاب‌ها، مجموعه خوبی از کمیک‌ها و مانگا را در فروش خواهید یافت، از جمله مجموعه‌های مصور 440 صفحه‌ای Witcher Omnibus با قیمت 18 دلار (30 دلار) و The Witcher: Ronin با قیمت 12 دلار (به جای 20 دلار). بسیاری از کتاب‌های عالی دیگر به فروش می‌رسند، و حتی یک مجسمه خنده‌دار Witcher 3 پیدا خواهید کرد که گرالت را در حال استراحت در وان حمام با اردک لاستیکی خود نشان می‌دهد. در نظر بگیرید که اردک لاستیکی خود را همراه با یک کتاب تهیه کنید تا مانند مشهورترین ویچر جهان استراحت کنید.

بهترین تخفیف های کتاب ویچر