تایتانیک برای روز ولنتاین به سینماها بازگشته است

حماسه عاشقانه تاریخی کارگردان تنها یکی از نمونه های کنونی استقامت کامرون در تئاتر و توانایی او در جلب نظر تماشاگران است. تایتانیک علاوه بر برنده شدن 11 جایزه اسکار در سال 1998، به مدت 15 هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت و به پرفروش ترین فیلم تاریخ تبدیل شد و در نهایت 2.2 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد – رکوردی که او تا فیلم آواتار کامرون در سال 2009 حفظ کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در همین حال، بر اساس گزارش ها، آواتار: راه آب با فروش 45 میلیون دلاری بلیت در آمریکای شمالی، این هفته برای چهارمین هفته متوالی مقام اول باکس آفیس داخلی را از آن خود کرد. موجو باکس آفیس. علاوه بر این، دنباله روز دوشنبه هفتمین فیلم بزرگ تاریخ در سراسر جهان شد. درآمد آن تنها در ایالات متحده اخیراً به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخت، نسخه بازسازی شده تایتانیک جیمز کامرون در تاریخ 10 فوریه در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم که سه ساعت و 15 دقیقه است با کیفیت 4K HDR 3D با نرخ فریم بالا نمایش داده می شود. .

به لطف موفقیت عظیم The Way of Water در باکس آفیس، کامرون با دنباله‌های برنامه‌ریزی‌شده‌اش پیش می‌رود و با Avatar 3 در سال 2024 شروع می‌شود. آن فیلم قبلاً فیلم‌برداری شده است و بخش‌هایی از Avatar 4 نیز فیلم‌برداری شده است.

بخوانید  انتخاب میسون لی برای بازی در نقش اسطوره هنرهای رزمی در فیلم بروس لی