بررسی و مقایسه Galaxy S24 Ultra با S23 Ultra; محصولات کامل پرچمدار سامسونگ


گوشی های سامسونگ همچنین ویرایش عکس ها را با استفاده از مولد تصویر Imagen 2 گوگل آسان کرده اند. با Generative Edit می توانید سوژه ها را از عکس ها حذف کرده و ابعاد آنها را تغییر دهید. حتی می توانید به هوش مصنوعی اجازه دهید عکس ها را با خلاقیت خود ویرایش کند. عکس‌ها را می‌توان برش داد تا هوش مصنوعی جاهای خالی را پر کند.

مشابه ویژگی Generative Edit، ما تلفن‌های Pixel را نیز داریم. اما یکی از مزایای راه حل سامسونگ این است که می توانید هر تغییری را که می خواهید انجام دهید و در نهایت اعمال کنید. بنابراین به جای اینکه دائما منتظر اجرای هر تغییر باشید، کافی است یک بار روی نماد ساخت ضربه بزنید. سامسونگ ادعا می کند که هنگام اجرای Generate Edit هیچ اطلاعات کاربری را روی سرورهای خود ذخیره نمی کند.

قابلیت Circle to Search یکی دیگر از ویژگی های جذاب و کاربردی گلکسی اس 24 است که از موتور جستجوی گوگل پشتیبانی می کند و البته به گوشی های پیکسل نیز اضافه شده است. با Circle to Search، به سادگی با نگه داشتن نماد خانه (یا وسط لبه پایین گوشی در حالت Gesture Navigation) و کشیدن دایره ای دور سوژه مورد نظر با انگشت یا قلم S خود، آن را خیلی سریع با گوگل جستجو کنید. موضوع می تواند تصویری از دشت و صحرا باشد یا ظرف خالی قهوه جاکوبز!

Note Assist یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفیدی است که همراه با برنامه Note ارائه می شود. هوش مصنوعی اپلیکیشن Note می‌تواند به سرعت نوشته‌های بلند و ناهموار شما را بخواند، آن‌ها را خلاصه کند یا با سرفصل‌ها و نقطه‌های گلوله به زیبایی قالب‌بندی کند تا در جلسات کاری حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. Note Assist از زبان هایی مانند انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی می کند و هنوز زبان فارسی وجود ندارد.

بخوانید  پایان ساخت فصل سوم سریال Only Murders in the Building

یکی دیگر از عملکردهای مفید Chat Assist است که با صفحه کلید سامسونگ و در پیام رسانی این شرکت موجود است. Chat Assist گرامر نوشتار شما را تصحیح می کند یا برای هر نوشته، لحن های متفاوتی را پیشنهاد می کند، برای مثال، برای مکالمات رسمی یا روزمره.

تحریریه مجله بازی یک گیمر