پایان ساخت فصل سوم سریال Only Murders in the Building

سریال Only Murders in the Building ماجراهای سه غریبه مجذوب جنایات واقعی را دنبال می کند که ناگهان خود را درگیر پرونده ای مرموز می بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین، خالق و فیلمنامه نویس مجموعه تنها قتل ها در ساختمان، در کنار جان هافمنتهیه کننده سریال گریس و فرانکی اجرای فیلم را بر عهده دارد. همچنین استیو مارتین، جان هافمن، مارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه عمل می کنند.

مریل استریپ و سلنا گومز در پشت صحنه فصل سوم سریال Only Murders in the Building

سلنا گومز تصویری از پشت صحنه فیلم Only Murders in the Building منتشر کرده است که تایید می کند که ساخت فصل 3 به پایان رسیده است.

استیو مارتین مثل چارلز هیدن ساویج، مارتین می دود در نقش اولیور پاتنم، سلنا گومز در نقش میبل مورا، ناتان لین مثل تدی امی رایان همانطور که جین و آرون دومینگز در نقش اسکار تورس در سریال فقط قتل های داخل ساختمان بازی می شود. پل رادبازیگر دنیای سینمایی مارول در نقش بازیگر برادوی به نام بن گلنروی، مریل استریپ بازیگر سریال Big Little Lies (Big Little Lies) و اشلی پارکبازیگر سریال امیلی در پاریس از جمله بازیگران جدیدی است که در فصل سوم به ایفای نقش می پردازد.

همانطور که توسط Deadline گزارش شده است، مایکل سیریل کریتون، بازیگر سریال 30 Rock (30 Rock) به یکی از بازیگران ثابت فصل سوم سریال کمدی جنایی Only Murders in the Building در شبکه Hulu تبدیل شده است. این بازیگر آمریکایی از فصل اول نقش هاوارد موریس، یکی از ساکنان آرکونیا را بازی می کند که علاقه زیادی به گربه ها دارد.

بخوانید  جدید در Hulu ژانویه 2023: How I Met Your Father Season 2, The Drop

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم سلنا گومزبازیگر نامزد گلدن گلوب در اینستاگرام اعلام کرد که فصل سوم سریال Only Murders in the Building به پایان رسیده است. این اطلاعیه همراه با انتشار تصویری از پشت صحنه فصل 3 منتشر شد که سلنا گومز و مریل استریپاین بازیگر برنده اسکار را نشان می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر