مایکروسافت: گزارش فروش کمتر از حد انتظار بازی Hi-Fi Rush اشتباه است

آرون گرینبرگمعاون بازاریابی ایکس‌باکس گیمینگ در توییتر گفت که مایکروسافت نمی‌تواند از عملکرد Hi-Fi Rush خوشحال باشد و این شرکت این بازی را در تمام معیارها و انتظارات کلیدی موفقیت‌آمیز می‌داند: «بازی‌های Hi-Fi Rush Fi Rush موفقیت‌آمیز بودند. . تجربه برای ما و بازیکنان برای همه انتظارات و در هر مقیاسی مهم بودند. ما نمی‌توانیم با انتشار این بازی ویدیویی منحصربه‌فرد از Team Tango Gameworks خوشحال باشیم.»

یکی از مدیران شرکت مایکروسافت گزارش منتشر شده مبنی بر فروش کم بازی Hi-Fi Rush را تکذیب کرد.

بازی Hi-Fi Rush ساخته شرکت Tango Gameworks بلافاصله معرفی و در سال جاری عرضه شد. این اثر به سرعت مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار گرفت. اما اخیرا برخی گزارش ها حاکی از آن است که این بازی از نظر تجاری موفق نبوده است. با وجود این ادعا که بازی ریتم-اکشن انتظارات تجاری مایکروسافت را برآورده نکرده است، یکی از اعضای ارشد تیم Xbox ادعا می کند که این ادعا نادرست بوده است.

لازم به ذکر است که کمپانی بتسدا به تازگی اعلام کرده که این بازی به پایان رسیده است جذب 2 میلیون بازیکن همچنین گفته شده است که بازی بعدی Tango Gameworks در سبک JRPG خواهد بود. Hi-Fi Rush اکنون برای کاربران Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S و PC وجود دارد.

بخوانید  تاریخ انتشار کامل Final Fantasy XIV در کنار نسخه های رایگان Game Pass تایید شد