صداپیشه The Last of Us Part 2 علاقه مند به بازی در این سریال است


پاتریک فوگیت، صداپیشه کاراکتر اوون در The Last of Us Part 2 تمایل خود را برای ایفای نقش در فصل دوم سریال Last of Us ابراز کرد.

پاتریک فوگیتبازیگر نقش اوون در سریال The Last of Us Part 2 در مصاحبه ای با رسانه Screen Rant از تمایل خود برای ایفای نقش در فصل دوم سریال Last of Us خبر داد اما اظهار داشت که این کار را انجام نداده است. می خواهد دوباره نقش قبلی خود را تکرار کند. این بازیگر با بازی در فیلم تقریبا مشهور و چندی پیش در سریال کوتاه مدت عشق و مرگ در شبکه HBO دیده شد. الیزابت اولسن و جسی پلمونز در تیم بازیگری داشت.

پاتریک فوگیت توضیح می دهد: «همیشه با نیل دراکمن من رابطه دارم من عاشق این مرد هستم و حاضرم در هر نوع ماجراجویی جدیدی که به ذهنم می رسد شرکت کنم. من به وضوح دو برابر سن اوون هستم. چون 40 سالمه من به اوون در ویرایش دوم فکر می کنم [لست آو آس] در 20 سالگی؛ بنابراین من نقش این شخصیت را بازی نمی کنم و تمایلی هم به این کار ندارم. من قبلا این کار را انجام داده ام. نمی‌دانم، شاید بتوانم یکی از شخصیت‌های گرگ یا یکی از شخصیت‌های کالت را بازی کنم. من ریش مناسبی برای چنین نقش هایی دارم و اگر سرم را بتراشم، همه چیز آماده است.»

پیر پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان در نقش جواهر بلا رمزیبازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی مازینو جوانبازیگر سریال Beef (Argument) در نقش جسی کیتلین دیوربازیگر سریال Booksmart در نقش ابی و ایزابل مرسدهبازیگر فیلم مادام وب (مادام وب) در نقش دینا یکی از بازیگران فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us است.

بخوانید  Marvel's Wolverine احتمالا حالت Co-op دارد

مارک آماده استکارگردان سریال جانشینی نینا لوپز-کورادوکارگردان سریال پری میسون استیون ویلیامزکارگردان سریال Watchmen و کیت هرونکارگردان سریال لوکی با نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل آنها سکان هدایت یک اپیزود از فصل 2 The Last of Us را در دست می گیرند. مدتی پیش، کریگ مازن تأیید کرد که تولید فصل دوم Last of Ace در 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر