با جدیدترین بسته نرم افزاری Fanatical، 5 بازی رایانه شخصی AAA را با کمترین هزینه دریافت کنید



متعصبان مجموعه Diamond Collection Holiday Edition اینجاست و حداکثر پنج بازی استیم که مورد تحسین منتقدین قرار گرفته را با تخفیفی هنگفت به مشتریان ارائه می دهد.

مانند سایر معاملات Fanatical DIY، قیمت نهایی به تعداد کلیدهایی که به طرح خود اضافه می کنید بستگی دارد، از سه مجموعه به قیمت 15 دلار، چهار مجموعه به قیمت 19 دلار یا پنج مجموعه به قیمت 23 دلار شروع می شود.

مجموعه 18 بازی ممکن شامل نسخه های بزرگ AAA مانند Wolfenstein II: The New Colossus, طعمه، و Dishonored: Death of the Outsider, و همچنین چندین هند، مانند جهان باز سرکش Uncharted 2: The Traveler’s Legacy، بازی RPG اکشن ماجراجویی شبح یک قصه، و بازی ماجراجویی متحرک اخگر گم شده (که در صورت اضافه کردن آن به طرح خود، شامل Lost Ember VR نیز می شود).

حتی چند باندل چند بازی نیز ارائه می شود که باعث صرفه جویی بیشتر می شود. را بسته نرم افزاری Metro Redux شامل Metro 2033 Redux و Metro: Last Light Redux، در حالی که بسته اتاق فرار سه نفره با سه عنوان Escape Room عرضه می شود: Palindrome Syndrome، Between Time و Regular Factory.

همچنین می‌توانید نسخه‌های کامل چندین بازی را که شامل نسخه پایه و همچنین بسته‌های DLC در یک کد هستند، مانند Kingdom Come: Deliverance + بسته DLC ویژه، Everspace Ultimate Edition، و Cultist Simulator نسخه گلچین.

تمام بازی‌های موجود در بسته Diamond Collection Holiday Edition در زیر یا در Fanatical را بررسی کنید. در حالی که در آن هستید، حتماً سایر معاملات در حال انجام خرده‌فروش را بررسی کنید، مانند این بسته‌ها برای عناوین آماده Steam Deck و بازی‌های الهام‌گرفته از انیمه، و Epic Quest Bundle، که شامل چهار ماجراجویی بزرگ با قیمت فقط 4 دلار است.

بخوانید  فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen تایید شد

Fanatical’s Diamond Collection Holiday Edition مجموعه خود را بسازید

Wolfenstein II: The New Colossus

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.