اپراتور جدید بلک‌سل Call Of Duty یکی از درخشان‌ترین اپراتورها است

هر فصل جدید Call of Duty معمولا یک بسته DLC BlackCell دیگر را به همراه دارد و این روند با شروع آینده فصل 3 در 3 آوریل ادامه می یابد. این بسته DLC کاملاً جدید BlackCell دارای انواع لوازم آرایشی است که شخصیت شما را واقعاً متمایز می کند. .

بسته‌های DLC BlackCell به‌خاطر پوسته‌های متحرک خود شناخته می‌شوند، و این موضوع ادامه خواهد داشت. اپراتور جدید Stasis با جریان های طلایی درخشان و گلیف های عمودی تزئین شده است. فراتر از عناصر متحرک، بسته اپراتور شامل یک «ماسک ضد اشکال» و لهجه‌های آبی است. این همان چیزی است که پوست به نظر می رسد، اگرچه جلوه های انیمیشن هنوز مشخص نیست.

DLC جدید BlackCell به زودی
DLC جدید BlackCell به زودی

طبق معمول، همه کسانی که BlackCell Bundle را خریداری می‌کنند، به بخش ویژه BlackCell از نقشه کلی Season 3 Battle Pass دسترسی فوری دارند. این شامل 20 رد شدن ردیف Battle Token است که به بازیکنان کمک می‌کند تا محتوای دیگر را با سرعت بیشتری باز کنند.

علاوه بر اپراتور Stasis، بسته فصل 3 بلک سل شامل دسترسی فوری به نارنجک تهاجمی Frag با افکت مرگ منحصر به فرد خود، حرکت پایانی بی احترامی دو لول، طرح انیمیشن All that Glitters BlackCell برای مبارزه با تفنگ BAS-B است. با اثرات مرگ منحصر به فرد خود و تخصیص 1100 امتیاز COD (تقریباً 10 دلار آمریکا).

بسته‌های DLC BlackCell معمولاً حدود 30 دلار قیمت دارند، بنابراین این قیمتی است که ما برای این فصل جدید انتظار داریم.

در عین حال، نبرد پاس استاندارد فصل 3، 110 آیتم را برای به دست آوردن ارائه می دهد، و این موارد برای هر کسی که به دنبال آنهاست، از جمله دارندگان بلک سل، در دسترس است. و هر کسی که پاس استاندارد نبرد را خریداری کند و سپس به BlackCell ارتقا دهد، 1100 امتیاز COD دریافت خواهد کرد.

بخوانید  دو رئیس مالنیا را به طور همزمان با کنترلر و صفحه رقص توسط استریمر آلدن رینگ شکست دهید

فصل 3 اولین فصل جدید از زمان انتشار Call of Duty: Warzone Mobile در 21 مارس است. همانطور که قبلاً اعلام شد، پیشرفت بازیکن و هر بسته فروشگاهی خریداری شده در یک پلتفرم به پلتفرم دیگری منتقل می شود، بنابراین می توانید به عنوان مثال روی کنسول کار کنید و پیشرفت و خرید شما روی موبایل نیز اعمال می شود. با این حال، COD Point ها بین پلتفرم ها حرکت نمی کنند.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه بازی GameSpot را در مورد همه چیزهایی که در به‌روزرسانی فصل 3 به Call of Duty می‌آیند، شامل مجموعه‌ای از محتوای با موضوع 4/20 و حالتی که دشمنان افتاده را به مین تبدیل می‌کند، بررسی کنید.