انتقال توسعه The Wolf Among Us 2 به Unreal Engine 5

مدت هاست که طرفداران منتظر تجربه بازی The Wolf Among Us 2 بوده اند. با این حال، Telltale Games اخیرا تایید کرده است که تاریخ انتشار این بازی که در ابتدا برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود، به عقب کشیده شده است. Wolf Among Us 2 در سال 2024 منتشر خواهد شد. سازنده دلایل این تاخیر را توضیح داد که عبارت بود از حفظ سلامت کارکنان، اجتناب از کار سخت و اطمینان از توسعه یک بازی شایسته The Wolf Among. ما.

با این حال، به نظر می رسد یکی دیگر از عواملی که باعث تاخیر در زمان انتشار The Wolf Among Us 2 شده است، به تغییر موتور بازی مربوط می شود. جیمی اوتیلی، مدیر عامل Telltale Games در صحبت با IGN همین موضوع را تایید کرد. اوتیلی توضیح داد که پس از شروع بازی در سال 2020 بر روی Unreal Engine 4، تیم سازنده تصمیم گرفت موتور را به Unreal Engine 5 ارتقا دهد. به همین دلیل است که توسعه کمی که پس از The Wolf Among Us 2 انجام شد، پس از تغییر موتور باید دوباره انجام شود.

به گزارش Telltale Games، موتور بازی The Wolf Among Us 2 با Unreal Engine 5 جایگزین شده است.

The Wolf Among Us 2 اکنون قرار است در سال 2024 برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد. سازندگان قصد دارند تمامی قسمت های این بازی را به صورت پیوسته و همزمان توسعه دهند تا فاصله زیادی بین انتشار آن ها وجود نداشته باشد.

بخوانید  هفت مسئله حل نشده ریاضی که ظاهری ساده دارند
نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و دیگران به اشتراک بگذارید.