انتشار آپدیت جدید بازی Hi-Fi Rush با اضافه شدن حالت عکس

محبوبیت تصاویر گرفته شده با حالت عکس در چند سال گذشته به خصوص در بازی های تک نفره افزایش یافته است. زیرا گیمرها می خواهند زوایای خاصی از بازی را ضبط کنند یا عکسی بگیرند که در تجربه عادی بازی امکان پذیر نیست. علاوه بر حالت عکس، این به روز رسانی چندین باگ گزارش شده را نیز برطرف می کند. مانند مشکلات مهاجمان و رفع آیکون هایی که له شده به نظر می رسیدند.

Studio Tango Gameworks با انتشار و معرفی Hi-Fi Rush در یک روز سر و صدای زیادی به پا کرد. این بازی با استقبال خوب گیمرها و منتقدان مواجه شد. برخلاف تاریخچه این استودیو که با آثار ترسناک و بقا شناخته می شود، Hi-Fi Rush در ساخت بازی های ویدیویی در سبک های دیگر مانند Hi-Fi Rush در سبک اکشن ریتم بسیار خلاق و با استعداد است.

اگر هنوز در حال بازی هستید اگر Hi-Fi Rush را تجربه نکرده‌اید یا می‌خواهید دوباره آن را بازی کنید، اکنون زمان خوبی برای انجام آن به نظر می‌رسد. Bethesda اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدید آخرین ساخته Tango Gameworks یک حالت عکسبرداری را به آن اضافه می‌کند. حالت عکس به بازیکنان این امکان را می دهد که بازی را متوقف کنند و با فیلترها، فریم ها و موارد دیگر تصاویر خاصی را ثبت کنند.

شرکت بتسدا، آپدیت جدید بازی راه اندازی Hi-Fi Rush، که شامل حالت عکس است.