انتشار اولین تصاویر از ماشین فرمول 1 در فیلم جدید برد پیت و اپل

پس از اینکه دیروز مشخص شد این فیلم قرار است با نام Apex منتشر شود، امروز عکس رسمی خودروی فرمول 1 از این فیلم که APXGP نام دارد در پیست سیلورستون انگلستان منتشر شد. این خودرو در واقع یک خودروی فرمول 2 است که توسط تیم مرسدس در سطح و ظاهر یک خودروی فرمول 1 سفارشی شده است. این خودرو برای بدلکاری و فیلمبرداری فیلمی که پیش از سیلورستون گرند رونمایی شده است استفاده خواهد شد. جایزه، که برد پیت نیز در آن بازی می کند:

به تازگی تصاویری از ماشین فرمول 1 که برای فیلمبرداری اپکس با بازی برد پیت آماده می شود در پیست سیلورستون منتشر شده است.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول 1 نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در Apex خدمت خواهد کرد و او همچنین قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. ری بروکهایمرتهیه کننده با تجربه هالیوودی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم مسابقه ای حضور دارد. انتظار می رود اپل تی وی پلاس Apex را در سینماها نمایش دهد و سپس آن را در سرویس استریم منتشر کند.

فیلمبرداری و تولید در Apex نیز از این هفته آغاز خواهد شد و سازندگان فیلم تصمیم گرفته اند از سالن شلوغ جایزه بزرگ در Silverstone نهایت استفاده را ببرند. فیلم Apex برد پیت به عنوان یک راننده مسابقه‌ای کهنه‌کار که بازنشستگی را رها می‌کند تا یک راننده جوان را راهنمایی کند. برد پیت از فرصت استفاده می کند و سعی می کند با این خلبان جدید به اولین نمایش بازگردد.

ایرنه کروگر که پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس با کوشینسکی در فیلم تاپ گان 2 همکاری داشته و همچنین نگارش فیلمنامه آثار دیگری مانند فیلم دامبو، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را بر عهده داشته است. فیلمنامه این فیلم مسابقه ای علاوه بر برد پیت، کری کندن و دامسون ادریس دیگر بازیگرانی هستند که در Apex ایفای نقش خواهند کرد.

بخوانید  تیم Call of Duty: Modern Warfare 3 به مسائل مربوط به خواستگاری مبتنی بر مهارت می پردازد

برد پیتبازیگری که برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود برنده اسکار شد، قرار است در یک فیلم مسابقه ای به کارگردانی جوزف کوشینسکیکارگردان Top Gun: Maverick ایفای نقش کنید و این فیلم الهام گرفته از مسابقات فرمول 1 در دست ساخت است که در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از خودروی فرمول 1 از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است.