چگونه شرورهای جدید باهوش فصل 1 دیابلو بازی را تغییر می دهند


Diablo 4 حساسیت‌های مدرنی را به سری طولانی‌مدت اکشن-RPG آورد و نتیجه یک تجربه گیم‌پلی صیقلی با داستانی شگفت‌انگیز بود. اما آشکارا ارتباط بیشتری با شالوده ای که او ایجاد کرد وجود داشت. یکی از این مدرنیسم‌ها رویکرد بلیزارد به محتوای فصلی است – و در زمانی که به نظر می‌رسد هر بازی دیگری دارای پاس‌های نبرد و به‌روزرسانی‌های فصلی است، بی‌میلی قابل درک برای خرید وجود دارد. Diablo نیز از این قاعده مستثنی نیست، به خصوص که Diablo 3 از الگوی مشابهی پیروی می کند. با این حال، بلیزارد به عنوان یک MMORPG، توانایی توسعه و بهبود Diablo 4 را با سرعتی تکراری تر دارد. اولین موفقیت آن فصل 1 آینده خواهد بود – معروف به Season of the Malignant – که موج جدیدی از دشمنان، سیاه چال ها، تجهیزات و محتوای داستانی را به ارمغان می آورد.

قبل از تاریخ عرضه آن در 20 ژوئیه، با میشل پینا، طراح Lead Dungeon و جو شلی، کارگردان بازی، در مورد اینکه چگونه این فصل اول همه چیز را از دیدگاه گیم پلی تغییر می دهد، صحبت کردیم. به نظر می رسد که تمرکز بر روی یک حلقه گیم پلی فشرده تر در مورد پاداش ها و کاوش در سیاه چال باشد، اما همه چیز پس از پایان داستان اصلی شروع می شود، زمانی که طاعون جدیدی گسترش می یابد و برخی از هیولاهای موجود را به آنچه که شیطان نامیده می شود تغییر می دهد.

Lecture en cours: Diablo IV | Saison du Malin | Annoncer la bande-annonce

Dans Diablo 4, les ennemis de niveau élite sont des ennemis coriaces que l’on trouve dans le monde entier, mais dans cette mise à jour saisonnière, ils ont une chance d’apparaître comme des monstres malins. Ils sont décrits comme des versions suralimentées avec de nouveaux modèles et propriétés d’attaque, et ils peuvent apparaître dans des événements publics, des donjons normaux ou des donjons Nightmare, mais seront principalement rencontrés dans un nouvel ensemble de donjons appelés tunnels malins.

Des tunnels malins apparaîtront à travers le monde au cours de la saison, et bien qu’ils agissent efficacement comme des donjons instanciés vus dans d’autres parties du jeu, c’est là que Piña a tiré certaines des leçons tirées du jeu de base. Ils sont destinés à changer le rythme du jeu, en se concentrant sur le massacre de foules et en gagnant le butin que vous voulez réellement. Cela vient également avec un accent sur une cadence plus rapide dans l’exploration des donjons en ayant des espaces plus petits et plus concentrés.

“Lorsque nous recevions des commentaires des bêtas et de tout le reste, l’objectif” tuer les monstres “, certaines personnes n’aimaient pas cela et je comprends parfaitement pourquoi. Vous aviez beaucoup de retour en arrière à faire”, a déclaré Piña. En réponse au besoin de ce rythme plus serré, elle a déclaré: “Je voulais donner aux joueurs un espace où nous n’avons que quelques objectifs dans une disposition plus petite où ils peuvent se déchaîner. Je sais que les joueurs veulent vraiment obtenir ces [rewards] و من مطمئناً نمی خواهم در این راه قرار بگیرم.”

تونل های بدخیم سیاه چال هایی تاریک و پر از هیولا و جوایز جدید هستند.
تونل های بدخیم سیاه چال هایی تاریک و پر از هیولا و جوایز جدید هستند.

به نظر می رسد که این اهداف نیز با دادن اختیار بیشتر به بازیکنان در حلقه گیم پلی و پاداش هایی که دریافت می کنند، ارتباط نزدیکی دارند. وقتی یک هیولای باهوش را شکست می‌دهید، یک قلب باهوش را از دست می‌دهد و شما می‌توانید آن را به عنوان جایزه بگیرید – اینها قلب‌های قفسی نامیده می‌شوند که چهار نوع از آن‌ها وجود دارد. مجموعه جدیدی از وسایل فصلی (به ویژه حلقه ها و جواهرات) شامل سوکت های مخصوص قلب های قفس است. اینها علاوه بر افزایش آمار طبیعی که در Multi-Color Gems مشاهده می‌شود، علاقه‌مندان و ویژگی‌های جدیدی به بازیکنان می‌دهد. در حالی که ما فقط نگاهی اجمالی به انواع قدرت های ارائه شده توسط Caged Hearts داشتیم، شلی Caged Hearts را با جواهراتی مقایسه کرد که دارای جنبه های افسانه ای نیز بودند، که منجر به ساخت های بسیار قدرتمندی شد.

بخوانید  بازی Minecraft Legends و محاصره های چندنفره عظیم آن در ماه آوریل منتشر می شود

با این حال، درگیر شدن با یک قلب شریر به معنای مبارزه با نسخه ای حتی سخت تر از این هیولا است. شلی آنها را “البته یک پله بالاتر از نخبگان” توصیف کرد و به دلیل سناریوی ریسک-پاداش، نوعی “فرصت تشدید” را ارائه می دهد.

بخشی از نحوه عملکرد حلقه لوت جدید این است که به بازیکنان کنترل بیشتری بر پاداش هایی که دریافت می کنند به جای تکیه بر RNG صرف می کند. در انتهای یک تونل بدخیم یک رشد بدخیم وجود خواهد داشت که شما آن را با یک آیتم دستکاری شده به نام احضار فعال می کنید – و منجر به نبرد علیه یک رئیس بزرگ می شود. نوع Caged Heart که در پایان این مبارزه پاداش داده می شود به نوع احضار کننده ای که استفاده می کنید بستگی دارد، بنابراین شما تعیین می کنید که کدام یک از چهار نوع قلب در قفس را دریافت کنید. شلی گفت که این یک بسط کاری است که بازی پایه انجام می دهد و به بازیکنان می گوید کدام سیاهچال ها برای هر کلاس خاص پاداش می دهند.

گره زدن همه اینها داستانی درباره عواقب کمپین اصلی است. اگر بگویم در اطراف Sanctuary شرارت بسیار بیشتری نسبت به شخصیت شرور اصلی لیلیث وجود دارد، نمی توانم آن را اسپویلر تلقی کنم. در مرکز همه چیز یک متحد جدید به نام کورموند قرار دارد، یک کشیش سابق شهر کوچک که دقیقاً قدرتمند نیست اما می‌خواهد آنچه را که درست است انجام دهد و به کمک شما نیاز دارد. ما یک ویژگی جداگانه خواهیم داشت که در آن با طراحان روایت Diablo 4 صحبت کردیم و اینکه چگونه داستان Season of the Malignant قصد دارد داستان‌های انسانی‌تر بازی پایه را ادامه دهد. بنابراین در حالی که ما هیولاهای حیله گر را برای غارت و رضایت اوباش قتل عام شکار می کنیم، یک کوئستلاین جداگانه برای گره زدن گیم پلی جدید و عناصر روایت به هم وجود خواهد داشت.

بخوانید  Epic Mickey 3 "غیرممکن" است، اما سازنده سریال ایده هایی دارد
Season of the Malignant دارای یک جستجوی جداگانه است که یک شخصیت جدید در مرکز آن قرار دارد.
Season of the Malignant دارای یک جستجوی جداگانه است که یک شخصیت جدید در مرکز آن قرار دارد.

از آنچه پینا به ما می‌گوید، هنگام طرح ایده تونل‌های بدخیم، از نزدیک با تیم روایت کار می‌کرد تا بفهمد که چگونه باید باشند. “من توانستم با آنها کار کنم تا این فضاهای تنگ و سخت را ایجاد کنم که در عین حال وفادار بمانند، بد و افتضاح به نظر می رسند. [main] حلقه گیم‌پلی.” و همچنین گفت که با تیم طراحی کوئست کار کرده است تا سیاهچال‌هایی بسازد که متناسب با ماموریت‌هایی باشد که آنها ایجاد کرده‌اند: “به نوعی به طراح کوئست اجازه می‌دهم رانندگی کند به این معنا که من آنجا هستم تا از آنها حمایت کنم.”

با توجه به معرفی Diablo به دنیای بازی های مدرن با محتوای فصلی، Piña گفت که این فرصتی برای تیم است تا سیستم ها و مکانیک های جدید را امتحان کند و ببیند هنگام کاوش داستان های جدید در Sanctuary چه کار می کند. شلی اضافه کرد: نکته جالب در مورد یک بازی خدماتی زنده مانند Diablo 4 با برنامه زمان بندی انتشار محتوا، مانند چهار فصل در سال و سپس گسترش، فرصت های زیادی برای داشتن ایده های جالب وجود دارد. وی با اشاره به اینکه این کار به آنها فضایی برای آزمایش می دهد، گفت: “سوال بعدی این است که این ایده جالب کجا باید برود؟ نه اینکه آیا می توانیم این ایده جالب را انجام دهیم یا نه؟”

هنگامی که Season of Malignant پخش می شود، بازیکنان باید شخصیت های فصل را به طور خاص برای محتوای فصلی ایجاد کنند. این همچنین فرصتی برای ایجاد کلاس های دیگر با سرعت بیشتری خواهد بود و می توانید آنها را به قلمرو ابدی بیاورید و حتی پس از پایان فصل از آنها استفاده کنید. بلیزارد گفت Season Journey و Battle Pass اهداف جدیدی را ارائه می‌کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از طریق XP پاداشی که از مسیر رایگان Battle Pass به دست می‌آورند، سریع‌تر به سطح بالاتر بروند. وقتی فصل بدخیم دیابلو 4 در 20 ژوئیه آغاز می شود، خواهیم دید که چگونه همه این عناصر جدید کنار هم جمع می شوند و شروع به از هم پاشیدن هیولاهای بدخیم می کنیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر