امکان ساخت بازی جدید ارباب حلقه ها توسط سازنده The Lord of the Rings: Gollum

به گزارش Games Wirtschaft، به نظر می رسد در ژوئن سال گذشته استودیو دیدالیک بیش از دو میلیون یورو از وزارت امور اقتصادی آلمان فدرال به عنوان کمک مالی به توسعه پروژه جدیدی دریافت کرده است که گیمرها را در دنیایی سرسبز و سرسبز معرفی می کند. موجودات افسانه ای و انتقال جادویی، احضار. همچنین در توضیحات این پروژه ذکر شده است که داستان را از منظر شخصیتی روایت خواهد کرد که تا به حال گفته نشده است.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که این توضیحات مربوط به بازی The Lord of the Rings: Gollum باشد، اما گزارش Games Wirtschaft اشاره می کند که استودیو Didalic این کمک مالی را برای توسعه بازی مذکور خرج نکرده و از آن برای یک پروژه استفاده شده است. متفاوت از دنیای ارباب حلقه ها. بر اساس این گزارش، در حال حاضر تکمیل و عرضه این پروژه برای نیمه دوم سال 2024 برنامه ریزی شده است و به نظر می رسد توسعه آن از سال گذشته آغاز شده باشد.

بر اساس گزارشی جدید، سازندگان فیلم Lord of the Rings: Gollum در حال کار بر روی پروژه دیگری از جهان ارباب حلقه ها هستند.

با توجه به نقدها و نمرات بازی The Lord of the Rings: Gollum می توان آخرین اثر Didalik Entertainment را بزرگترین شکست امسال دانست. این بازی اکشن ماجراجویی که هفته گذشته پس از چندین تاخیر منتشر شد، پس از بررسی منتقدان امتیاز متای 36 را به دست آورد و گیمرها آنقدر از این تجربه لذت نبردند که به یک شکست کامل تبدیل شد. استقبال منفی از بازی به قدری شدید بود که سازنده مجبور شد رسماً بابت کیفیت آن عذرخواهی کند و به بازیکنان اطمینان دهد که برای بهبود کیفیت بازی تلاش خواهند کرد.حالا گزارش جدید نشان می دهد که احتمالاً کار استودیو دیدالیک با لرد تمام نشده است. از سری حلقه ها

بخوانید  وجود حالت های مختلف بازی در سه سالن جدید Elden Ring

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.