امکان انتشار نسخه جدید Sonic Origins با محتوای بیشتر

Sonic Origins ژوئن 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. این بازی شامل ریمسترهای Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2، Sonic 3 and Knuckles و Sonic CD می باشد. سری Sonic اخیراً 30 سالگی خود را جشن گرفت و Sonic Origins و Sonic Frontiers به ​​همین مناسبت منتشر شده اند.

رده بندی سنی Sonic Origins Plus در کره احتمالا نشان می دهد که نسخه توسعه یافته Sonic Origins در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه Sonic Origins دارای محتوای قابل خرید بحث برانگیزی بود، ممکن است SEGA بخواهد بازی اصلی و تمام DLC های آن را در یک مکان به عنوان نسخه پلاس بفروشد. البته سگا هنوز این موضوع را تایید نکرده و برای انتشار اطلاعات موثق باید منتظر زمان بیشتری باشیم.

در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که ظاهرا سگا قصد دارد در آینده ای نه چندان دور نسخه پلاس بازی Sonic Origins را عرضه کند. هیئت رده بندی و مدیریت بازی های ویدیویی کره جنوبی اخیراً به Sonic Origins Plus رده بندی سنی داده است. در حال حاضر چیز دیگری برای گزارش وجود ندارد، اما شایان ذکر است که نسخه پلاس Sonic Mania نیز یک سال پس از عرضه در دسترس بازیکنان قرار گرفت که حاوی محتوای بیشتری بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تماس با فرازمینی ها؛ کاوشگرهای بیگانه می توانند به ترتیب معکوس وارد شوند