معرفی سری دکل (The Rig). فاجعه دکل نفتی

سریال Dekel که دارای ژانری ترسناک و ماوراء طبیعی است، به نظر می رسد بیش از هر چیز حول محور انتقام مادر طبیعت از انسان ها می چرخد. این طبیعت در نهایت صبر خود را از دست می دهد و تصمیم می گیرد تا انتقام تمام بدی هایی که انسان ها در حق او کرده اند را بگیرد. خلاصه داستان منتشر شده در مجموعه Rig نشان می دهد که یک سکوی نفتی اسکاتلندی در دریای شمال در مه ساخته دست بشر گیر کرده است. مه وحشتناکی که باعث شد ارتباط آنها با دنیای اطرافشان کاملا قطع شود. این دقیقا زمانی اتفاق می افتد که اعضای تیم تصمیم می گیرند به خانه بروند.

سری مانیفست

سری لیست پرواز

در ابتدا مانند یک غبار خالی به نظر می رسید، اما به مرور زمان خاکستر روی سکو ریخت که معلوم شد داخل آن هاگ وجود دارد. در کنار این مه غلیظ و ترسناک، لرزش های شدیدی نیز به داخل سکوی نفتی نفوذ می کند و اتفاقات ناگواری را رقم می زند. دیری نمی‌گذرد که همه متوجه می‌شوند که این هاگ‌ها چندین عضو و خدمه این پلتفرم را آلوده کرده‌اند و تغییرات عجیبی در رفتار آنها مشاهده می‌شود. پس از بررسی و آزمایش این هاگ ها، دانشمندی که در این سکوی نفتی حضور داشت به مشکل مهمی مشکوک شد. مشکل این بود که یک انگل قدیمی و بسیار قدیمی بار دیگر از قعر اقیانوس رها شد.

اعضای خانواده متیوز در سریال

The Rig یک سریال جدید ترسناک و فوق طبیعی از Amazon Prime است که به وضوح نشان می دهد که روزی طبیعت انتقام خود را از همه ما انسان ها خواهد گرفت!

در ابتدا، آنها فکر می کنند که این انگل هر از گاهی بیدار می شود و از هر کسی که به آن صدمه زده است انتقام می گیرد. اکنون وظیفه خدمه این سکو است که دقیقاً چه چیزی باعث این اتفاقات شده و چه نیروی ناشناخته ای باعث این جریان شده است. اما اتفاقاتی که در این راه رخ می دهد باعث می شود کم کم خودشان را زیر سوال ببرند و شک کنند که به چه کسی می توانند اعتماد کنند. این سریال روند نسبتا کندی دارد و داستان به کندی پیش می‌رود، اما مانند هر سریال پلیسی دیگری، داستان دقیقاً چنین فضا و سرعتی را می‌طلبد.

بخوانید  MLB The Show 23 بهترین موقعیت ضربه برای استفاده

سال انتشار: 2018 تا به امروز

خلاصه داستان: خدمه و مسافران با فرود آمدن پرواز 828 مونتگو پس از یک پرواز آشفته نفس راحتی می کشند. اما آنها نمی دانند که در این چند ساعت، جهان پنج ساله شده است و دوستان، خانواده و همکاران پس از سوگواری از دست دادن خود، مستاصل شده و به راه خود ادامه داده اند. حالا بعد از رویارویی با یک اتفاق غیرممکن، فرصتی دوباره به آنها داده شده است.


البته اینطور نیست که تفاوت هایی با هم ندارند و سریال دکل ارزش دیدن را ندارد، اما همین شباهت ها باعث می شود که آهنگ برای بیننده جذاب باشد. البته امیدواریم این سریال مانند سریال 1899 متوقف و لغو نشود.از نکات جالب این سریال کتابی است که یکی از شخصیت ها از ابتدا در دست داشته و در مرحله مطالعه است. ; کتاب The Kraken Wakes که توسط John Wyndham در دهه 1950 منتشر شده است.داستان این کتاب حول محور موجودی بیگانه است که از آب برای حمله به نسل بشر استفاده می کند.

همه شخصیت‌های سریال ریگ روی دکل نفتی

بازیگران: اسکات مک کورد، هارولد پرینو و کاتالینا ساندینو

اواسط سال 2018 بود که دیوید مک فرسون به فکر ساخت سریالی بر اساس یک سکوی نفتی افتاد. این فیلم بر اساس داستان هایی است که پدرش از روزهای کاری و تجربیاتش در صنعت نفت و گاز برای او تعریف کرده است. او به سرعت ایده خود را برای تهیه کننده سریال، درک وکس فرستاد و شروع به نوشتن فیلمنامه کرد. تنها 2 سال پس از این اتفاق، رسما اعلام شد که آمازون با ساخت سریال The Rig موافقت کرده است. با گذشت زمان کارها انجام شد و ساخت و ساز پیشرفت کرد. امیلی همپشایر، مارتین کامپستون و مارک بونار به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و پس از آنها ایان گلن، ریچارد پپل و دیگران به گروه اجراکنندگان پیوستند.

بخوانید  انتخاب کریستینا هادسون و اورن اوزیل برای نوشتن فیلمنامه Fast and Furious 11

سال انتشار: 2022 تاکنون

چیزی که از همان ابتدا توجه من را به خود جلب کرد و توجه من را به خود جلب کرد، شباهت زیاد این مجموعه با سری 1899 بود. سریال دیگری که مدتی پیش در یک گیمر به شما ارائه دادیم. داستان هر دو در دریای بزرگ می گذرد، در هر دو شخصیت ها تحت نظر یک شرکت بزرگ هستند و محکوم به نابودی هستند، شرایط ماوراء طبیعی شخصیت های داستان را در وضعیت بسیار بدی قرار می دهد، این شرایط بسیار بد باعث می شود شخصیت ها عجیب رفتار می کنند و اگر عجیب رفتار کنند و مثل هم نباشند، همه چیز روی سر کاپیتان و رهبر گروه خراب می شود و همه از او انتظار دارند، در چنین شرایط سختی یک سری نادان به فکر توطئه می افتند. و موارد دیگر

کاغذ دیواری سری 1899

سری از

سریال آشکار

سریال از جانب

بازیگران: امیلی بیچم، آنئورین برنارد و آندریاس پیچمن

مارتین کامپستون در تونل سریال The Rig در نقش یک کارگر نفت ظاهر شد

سریال 1899

منتقدانی که فیلم را تماشا کردند، نقدهای متفاوت و میانگین امتیازی به آن دادند. آنها فکر می کردند که سریال Dekel نمی تواند پتانسیل کامل خود را از طریق کلیشه های بیش از حد خام نشان دهد، اما این جذابیت آن را کم نمی کند. این سریال ماوراء الطبیعه، ترسناک و طبیعی به اندازه کافی محیط زیبا و بازی های بسیار جذابی دارد که می تواند مخاطبان را به تماشای آن بنشیند. این نیز به گونه ای که به هر قسمت یکی پس از دیگری نگاه می کند. حال پس از معرفی این سریال جذاب، نوبت به معرفی اجمالی 3 سریال جذاب دیگر بسیار شبیه به سریال دکل رسیده است.


سریال هایی شبیه به سریال دکل

دو شخصیت از ریگ سریال پشت در فریاد می زنند

سری 1899

سال انتشار: 2022

خلاصه داستان: داستان سریال در یک شهر کوچک کابوس وار در وسط آمریکا می گذرد. شهری عجیب که همه کسانی را که وارد آن می شوند به دام می اندازد و اجازه خروج را نمی دهد. اکنون مردمی که در این شهر زندگی می کنند باید به هر طریقی خود را زنده نگه دارند و در نهایت راهی پیدا کنند و از شهر فرار کنند. آن هم در شرایطی که تمایلی به ادامه زندگی در این شهر ندارند. اما همه چیز آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. گیر افتادن در یک شهر کوچک تنها بخشی از مشکلات منطقه است.

بازیگران: ملیسا راکسبری، جاش دالاس و آتنا کارکانیس

با توجه به عناصر و جاذبه های مختلفی که در این مسیر وجود دارد، این فرآیند برای برخی مطلوب و برای برخی قابل درک و تحمل است. از سوی دیگر، در حالی که سریال Dekel در ژانر ترسناک نیست، عناصر ترسناک پرش که در آن وجود دارد جذابیت آن را چند برابر می کند. داستان در فضایی آرام و دوستانه آغاز می شود و اتفاقات دیری نمی گذرد و همه چیز را به هم می زند. به طوری که خیلی سریع مردم متوجه می شوند که دیگر خبری از این فضای آرام و دوستانه نیست و هیچکس مثل سابق به عضو دیگر نگاه نمی کند.

خلاصه داستان: سال 1899 است و کشتی بخار مهاجران به سمت غرب می رود تا قاره کهن را ترک کند. مسافرانی که آمیزه‌ای از ریشه‌های اروپایی دارند، امیدها و رویاهایشان برای قرن جدید و آینده‌شان در خارج از کشور متحد شده‌اند. اما سفر آنها یک چرخش غیرمنتظره می گیرد. پس از آن است که آنها کشتی دیگری از مهاجران سرگردان در دریای آزاد را کشف می کنند، آنچه در این کشتی پیدا می کنند، سفر آنها به سرزمین موعود را به یک کابوس وحشتناک تبدیل می کند.