الزامات و نکات Capstone Dungeon Diablo 4 World Tier 3

پس از شکست دادن چهار رئیس شورای عالی، غارت خود را جمع آوری کنید و به سمت تله پورتر در پشت اتاق بروید. این شما را به قسمت دوم سیاهچال کابوس Capstone می برد. درست است، شما هنوز تمام نشده اید.

هنگامی که وارد سیاهچال کابوس کپستون شدید، اولین وظیفه خود را به شما نشان می‌دهند که «جمع آوری انیموس از شوالیه‌های انتقام‌جو» است. در اصل، شما باید از بخش اول سیاهچال عبور کنید و به طور خاص دشمنان Revenant Knight را شکست دهید. این دشمنان به وضوح برچسب گذاری شده اند و قطعاً با دیدن یکی از آنها متوجه خواهید شد، زیرا آنها بزرگ هستند و بیش از هر دشمن دیگری در سیاهچال حملات دارند.

شوالیه‌های بازگشته را نباید ساده گرفت.
شوالیه‌های بازگشته را نباید ساده گرفت.

تلاش در کیووشاد در کلیسای جامع در بخش شمالی شهر انجام می شود. با دنبال کردن کوئست و تنظیم سطح جهانی خود بر روی 2، می توانید به کلیسای جامع بروید و وارد Capstone Dungeon در پشت ساختمان شوید.

Nightmarish Capstone Dungeon را کامل کنید

Revenant Knights معمولاً توسط ده‌ها دشمن دیگر محاصره می‌شوند و گاهی اوقات حتی دو شوالیه Revenant در یک منطقه حضور خواهند داشت. شما باید همه آنها را در قسمت اول بکشید تا در وسط سیاهچال باز شود. درب مستقیماً نزدیک Animus است که یک پایه در وسط اتاق مرکزی است. از Animus، شما باید مسیرهای چپ و راست را طی کنید تا تمام شوالیه های بازگشتی مورد نیاز خود را پیدا کنید. می توانید نقشه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هر دو منطقه را پاک کرده اید.

مناطق اطراف دروازه آنیموس باید کاملاً واضح باشد.
مناطق اطراف دروازه انیموس باید به طور کامل تمیز شوند.

سپس، با ادامه مبارزه، متصدی یک حمله ویرانگر دارد که در آن آنها به هوا می روند و سه رگه جادویی را ارسال می کنند که در جهات مختلف می روند. این به سرعت با دو مورد دیگر از این حملات دنبال می شود، و شما به سختی وقت دارید که واکنش نشان دهید و برای جلوگیری از آنها به مکان امنی برسید.

اندازه:

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

بخوانید  بازیگر نقش Supergirl در Superman: Legacy فاش شد

شما به طور همزمان با پزشک مقدس، تفتیش عقاید بزرگ، فرمانده لرد و قهرمان فداکار روبرو خواهید شد. توصیه می کنیم برای این مبارزه دائما در حال حرکت باشید، زیرا ایستادن به بیش از یک رئیس اجازه می دهد تا به طور همزمان به شما حمله کنند. همچنین عاقلانه است ابتدا سعی کنید دکتر مقدس را بکشید زیرا اگر این کار را نکنید، رئیس می‌تواند هر رئیس دیگری را که بمیرد، احیا کند. ابتدا کشتن پزشک از این اتفاق جلوگیری می کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

تا زمانی که کمپین اصلی Diablo 4 را کامل نکنید، نمی‌توانید توانایی تکمیل Capstone Dungeon را باز کنید. اولین Capstone Dungeon فقط در World Tier 2 انجام می‌شود، شما باید در سطح 45-50 باشید و پس از تکمیل، به شما اجازه دسترسی می‌دهد. به World Tier 3: Nightmare، که دارای دشمنان سرسخت تر است، اما XP بیشتر، طلا، و غارت بهتر. در حالی که یک سیاهچال Capstone دوم وجود دارد که می توانید برای باز کردن قفل World Tier 4 در Diablo 4 تکمیل کنید، ما عمدتاً در راهنمای امروز اولین مورد را بررسی خواهیم کرد.

با ورود به بخش جدید، اولین وظیفه شما به سادگی کشتن تمام دشمنان در منطقه نزدیک به نام ضریح بورسیه. اگرچه به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، اما با توجه به حجم زیاد دشمنان در برخی از قسمت های سیاه چال، می تواند کمی مشکل باشد. نسبت دشمن به بازیکن در بیشتر مناطق حدود 12:1 بود، بنابراین در بیشتر مواقع دست خود را پر خواهید داشت. اگر ساختمانی با آسیب AoE بالا دارید، توصیه می‌کنیم قطاری از دشمنان را دنبال کنید و سپس با ترکیبی از مهارت‌ها همه آنها را به یکباره نابود کنید. با این حال، استراتژی شما تا حد زیادی به ساخت شما بستگی دارد.

بخوانید  پلی استیشن وی آر 2 برای اولین بار در دسترس عموم قرار می‌گیرد
می توانید ببینید که در این قسمت از سیاهچال چند دشمن شما را احاطه کرده اند.
می توانید ببینید که در این قسمت از سیاهچال چند دشمن شما را احاطه کرده اند.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Diablo 4

اولین Capstone Dungeon را شروع کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

سیاهچال‌های Capstone یکی از عناصر اصلی پایان بازی هستند که بازیکنان می‌توانند با آن روبرو شوند و در Diablo 4 آن‌ها را کامل کنند. این سیاه‌چال‌ها دارای همان اصول اولیه هستند که هر سیاه‌چال دیگری در بازی وجود دارد، اما چالشی بسیار دشوارتر از هر چالش دیگری را ارائه می‌کنند. قبلا تمام کرده اند