اشاره به دوران اول در اولین فیلم پشت صحنه از فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

این تصاویر در واقع به دوران اول سرزمین میانه اشاره دارد و شخصیت Fnaur نقش مهمی در داستان سیلماریلیون داشت. در هر صورت آمازون حق استفاده از محتوای The Silmarillion یا Unfinished Tales را ندارد و به همین دلیل در فصل دوم سریال The Lord of the Dead تنها اشاره ای به این شخصیت و این دوران خواهد داشت.Rings: The Rings of Power که قبلاً چنین ارجاعی را به خود دیده است. ما در فصل اول سریال هم بودیم. البته احتمال صحنه فلاش بک نیز وجود دارد اما فعلا نمی توان این موضوع را قطعی دانست.

به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فصل دوم منتشر شده است سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده است که حاوی نکته جالبی است.

مرفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامائو، سام هازلدین، گابریل آکوادیک، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسون، اولیویر آلوین ویلسون، استوارت باومن، گاوی سینگ گرا، ویلیام چاب، کوین الدون، آیا کین، سلینا لو و کالوم لینچ از بین بازیگران فصل دوم سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت در این سریال به ایفای نقش می پردازند. همچنین جی دی پین و پاتریک مک کی، خالقان و مجریان سریال ارباب حلقه ها، برای اجرای فصل دوم این سریال بازگشته اند.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها قرار است شاهد شخصیت جدیدی به نام سیردان باشیم که از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و داناترین الف ها یاد می شود اما هنوز بازیگر این شخصیت انتخاب نشده است. فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power همانند فصل اول در 8 قسمت تولید و در آمازون منتشر خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوره دوم رخ می دهد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه ها حدود 465 میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در 5 فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

بخوانید  احتمال احیای مجموعه SNK vs. Capcom
از مهر ماه سال جاری مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به طور رسمی در انگلستان آغاز شده است و طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال ارباب حلقه ها منتشر شد. این تصاویر در استودیو Bray در برکشایر گرفته شده است، جایی که مجسمه Fëanor the Craftsman، پادشاه سابق نولدورها و الف سازنده سیلماریل ها دیده می شود و در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید: