احتمال حضور اد هریس در دنیای سینمایی مارول با سریال مرد شگفت انگیز

استودیو مارول در حال ساخت سریالی بر اساس شخصیت مرد شگفت انگیز و اکنون طبق جدیدترین ها است اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به این سریال اضافه شده اند. در آخرین قسمت پادکست The Hot Mic، جف اسنایدر، یکی از افراد مشهور فیلم، گفت که شنیده است اد هریسبازیگر نامزد 4 جایزه اسکار برای فیلم آپولو 13، فیلم نمایش ترومن، فیلم پولاک و فیلم ساعت ها و بازیگر سریال Westworld به جمع بازیگران سریال مرد شگفت انگیز اضافه شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

اریک ویلیامز در واقع برادر سایمون ویلیامز است که در سریال مرد شگفت انگیز با برادرش مخالفت خواهد کرد. یحیی عبدالمتین دوم که برای بازی در سریال Watchmen برنده جایزه امی شد، قرار است نقش سایمون ویلیامز با نام مرد شگفت انگیز را در سریال مرد شگفت انگیز بازی کند. بعلاوه، بن کینگلی، بازیگر نقش ترور اسلاتری به سریال مرد شگفت انگیز بازخواهد گشت. با این حال، انتظار می‌رود که سریال مرد شگفت‌انگیز در سال 2023 وارد دوربین شود.

مهمان اندروفیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به عنوان سرپرست گروه نویسندگی در سریال Wonder Man و داستین دنیل کرتونکارگردان Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود و همچنین انتظار می رود او یک یا چند قسمت از Wonder Man را کارگردانی کند. استلا مگیکارگردان The Photograph یکی دیگر از کارگردانان سریال مرد شگفت انگیز است که چندین قسمت از این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

بخوانید  بررسی گلکسی A55; ورود کسل کننده سامسونگ به بازار رقابتی

اد هریس، بازیگر نامزد 4 جایزه اسکار، ظاهرا در سریال مرد شگفت انگیز حضور خواهد داشت. ضمنا بازیگر شخصیت این سریال نیز مشخص شده است.

اسنایدر گفت که هریس احتمالاً نقش کلیدی نیل سارویان را در سریال بازی خواهد کرد. سارویان در نقش مامور سایمون ویلیامز به تصویر کشیده شده است که در دنیای کمیک مارول به شهرت هالیوود رسید. همچنین دمتریوس گروسبازیگر سریال Straight Outta Compton، Fear the Walking Dead و سریال Banshee یکی دیگر از بازیگرانی است که به جمع بازیگران سریال مرد شگفت انگیز اضافه شده است و قرار است نقش شرور و نقش منفی این فیلم را ایفا کند. اریک ویلیامز، ملقب به دروگر عبوس. این سریال رو پخش کن