سودآوری بازی Cyberpunk 2077 برای استودیو CD Projekt Red

بازی Cyberpunk 2077 یک انتشار فاجعه بار روی کنسول ها داشت. به حدی که حتی از فروشگاه پلی استیشن حذف شد و در تمامی پلتفرم هایی که برای اولین بار معرفی شد، از جمله پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، قابل اجرا نبود.

با وجود این مشکلات در زمان عرضه بازی، Cyberpunk 2077 همچنان توانست از طریق پیش خرید فروش میلیونی داشته باشد. امروز، دو سال و نیم پس از انتشار چندین به‌روزرسانی برای Cyberpunk 2077، CD Projekt Red یکی از بهترین درآمدهای تاریخ خود را دارد. زیرا فروش Cyberpunk 2077 بخش مالی استودیو را تقویت کرده است.

طی آخرین گزارش مالی استودیو سی دی پراجکت، سودآوری این استودیو به لطف بازی تکذیب شد. Cyberpunk 2077 ذکر شده است.

در آخرین گزارش مالی، استودیو مذکور اعلام کرد که درآمد آن در سال 2022 نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش یافته است. مجموع درآمد این استودیو به 222 میلیون دلار رسیده است و سود خالص آن 81 میلیون دلار است. هر دوی این ارقام از نظر عملکرد در تاریخ این استودیو رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند که دلیل آن فروش بازی Cyberpunk 2077 و عرضه نسخه نسل نهم این بازی بوده است.

این را می توان خبر خوبی برای CD Project Red در نظر گرفت. زیرا آنها به تازگی اعلام کردند که پس از ارزیابی مجدد توسعه Project Sirius، بازی چندنفره خود The Witcher، متحمل ضرر مالی شده اند.

بخوانید  از تماشاگران فیلم خود انتقاد کنید که جونا هیل و ادی مورفی با هم مرتبط هستند!