ابزار RTX Remix انویدیا در دسترس است

ابزار RTX Remix Nvidia اکنون برای دانلود در دسترس است. RTX Remix به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی عناصر، نور و بافت بازی های رایانه شخصی قدیمی را از DirectX بازسازی کنند. 8 یا 9 استفاده می شود، تغییراتی ایجاد کنید. این ابزار برای اولین بار در سپتامبر 2022 معرفی شد و برای اصلاح بازی های رایانه شخصی کلاسیک به راحتی استفاده می شود.

کاربران می‌توانند قابلیت‌های گرافیکی مدرن را در بازی‌های قدیمی‌تری که از DirectX 8 یا 9 استفاده می‌کنند، پیاده‌سازی کنند. این بدان معناست که قابلیت‌های RTX مانند DLSS، نور ردیابی، و حتی نور حجمی و مه برای کارهای قدیمی‌تر قابل استفاده هستند. این نرم افزار قادر است چنین مواردی را با استفاده از الگوریتم های پیچیده یادگیری ماشینی پیاده سازی کند.

ابزار RTX Remix انویدیا، که به رایانه‌های شخصی قدیمی اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های RTX اصلاح شوند، اکنون عرضه شده است.

زمانی که RTX Remix برای اولین بار رونمایی شد، انویدیا از The Elder Scrolls 3: Morrowind برای نمایش قابلیت های نرم افزار استفاده کرد. مانند افزودن یک سیستم نورپردازی جدید به بازی و به روز رسانی بافت های آن. لازم به ذکر است که علاوه بر این نرم افزار، انویدیا از پورتال RTX نیز رونمایی کرد که با استفاده از همین ابزار ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر

بخوانید  تریلرهای New Dune: Awakening دنیای بازی را به نمایش می گذارند