آنچه باید در مورد Destiny 2: The Next Return of Grandmaster Nightfalls بدانید

برای بازیکنانی که به دنبال طلایی کردن Conqueror Seal خود هستند، شش Nightfalls ویژه در دسترس آنها خواهد بود و می‌توانند به سرعت هرچه می‌خواهند تکمیل شوند. به گفته بانجی. برای بازیکنانی که هنوز این مهر و موم را برای اولین بار به دست نیاورده‌اند، فقط می‌توانند یک Nightfall در هفته را تکمیل کنند تا به سمت این دستاورد پیشرفت کنند.

Revives البته بسیار محدود است و پس از گذشت مدت زمان مشخصی، قدرت Darkness شما را از احیای هم تیمی های خود یا احیای خود باز می دارد. Bungie اضافه کرد که Battlegrounds را در پچ میان فصل آینده تغییر خواهد داد تا آنها را قابل مدیریت تر کند. برای Heist Battleground: Mars، منتظر یک جعبه مهمات اضافی، افزایش ضرب امتیاز نقشه و کاهش نرخ تخم ریزی جنگنده ها در سختی های بالاتر در مرحله دور باشید.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Wild Hearts - زومجی

این نیروها همچنین توسط تعداد “فراوانی” قهرمان تقویت خواهند شد، بنابراین تیم شما باید بارگیری مناسب را برای مقابله با این دشمنان خطرناک داشته باشد. در هر فعالیت فقط یک عنصر سوختگی فعال خواهد بود، اما اگر با این عنصر برخورد کنید، این اصلاح کننده 25 درصد آسیب بیشتری به شما وارد می کند. حتی به احتمال زیاد، دو سلاح عنصری و سوپرشارژ در دسترس خواهند بود که هر دوی آنها 25 درصد افزایش آسیب را به شما می دهند.

با معرفی لایت فال چندین تغییر در Destiny 2، Bungie نشان داد که فصل 20 Grandmaster Nightfalls چگونه کار خواهد کرد. بازیکنان 25 سطح کمتر از دشمنان خواهند داشت که در 1840 خواهد بود. این بدان معناست که قدرت موثر بازیکنان در 1815 بالاتر نخواهد بود. مانند قبلی. در شب استاد بزرگ، دشمنان می توانند آسیب بیشتری را جذب کنند، آسیب بیشتری وارد کنند و در مبارزه تهاجمی تر خواهند بود.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اندازه:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی