آشنایی با قفل هوشمند آداک

پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز بسیاری از ابزارهای روزمره را هوشمند کرده است.

از جمله دستگاه هایی می توان به قفل های هوشمند اشاره کرد که قابلیت های فوق العاده ای به منازل، بیمارستان ها، هتل ها، باشگاه ها و غیره افزوده اند. قفل های دیجیتال نمونه ای پیشرفته و متفاوت از قفل های سنتی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری ها کار می کنند.

قفل دیجیتال علاوه بر امنیت و راحتی که در اختیار شما قرار می دهد، دارای ویژگی هایی مانند کنترل از راه دور نیز می باشد. در این بین یک مسئله مهم مطرح می شود: بهترین مارک قفل هوشمند هر کدام؟ بهترین قیمت ها را از کجا تهیه کنیم؟ قفل هوشمند تا با واردات محصولات هوشمند بی نظیر و باکیفیت مانند قفل دیجیتال، گروه آداک را در کنار خود بیابید تا خریدی مطمئن داشته باشید. برای آشنایی با کارکردها، انواع و مزایای آن قفل هوشمند ADACبا ما بمان.

قفل هوشمند آداک. یک تجربه منحصر به فرد خانه هوشمند

این قفل نوعی قفل الکترومکانیکی است که به جای استفاده از کلید فیزیکی از روش های جدیدی مانند رمز عبور، اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت RFID یا بلوتوث برای باز و بسته کردن درب استفاده می کند. این قفل ها به شما این امکان را می دهند که با استفاده از گوشی خود درب را از راه دور کنترل کنید. این در حالی است که بسیاری از قفل های هوشمند قابلیت استفاده از کلید فیزیکی در مواقع اضطراری را دارند تا کاربران دچار مشکل نشوند.

درخواست کردن قفل هوشمند ضد سرقت مدل‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد و بسیاری از قفل‌های هوشمند آداک دارای قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌تری مانند ثبت نام و ورود و خروج افراد، ارسال اخطار در صورت سرقت یا تلاش برای ورود غیرمجاز و امکان مدیریت دسترسی موقت به افراد مختلف هستند. کاربرد قفل های هوشمند به این موارد محدود نمی شود. از آنجایی که برخی از این قفل ها می توانند به اینترنت و سایر دستگاه های هوشمند مانند دوربین های نظارتی، سیستم های اعلام حریق و سیستم های هوشمند ساختمان متصل شوند، به مزایای کار با قفل دیجیتال می افزاید.

بخوانید  نقد سریال آقا و خانم اسمیت | بهتر از فیلم داگ لیمان؟

قفل دیجیتال آداک علاوه بر تمامی این ویژگی ها دارای مزایای مهم دیگری نیز می باشد که در ادامه به طور کامل به نمایش خواهیم گذاشت.

مزایای استفاده از این قفل ها چیست؟

با نصب یکی قفل هوشمند بر روی درب ورودی اصلی خانه یا ساختمان می توانید از مزیت های ویژه ای بهره مند شوید که مهمترین آنها عبارتند از:

  • امکان کپی کلید قفل های هوشمند آداک نزدیک به صفر و غیر ممکن می باشد.

  • این قفل ها و تمامی قفل های کلیددار را می توان تنها با یک کلید باز کرد و نیازی نیست همیشه مجموعه بزرگی از کلیدها را همراه خود داشته باشید.

  • قفل های هوشمند بسته به مدلی که برای آن طراحی شده اند فقط با گوشی موبایل باز می شوند. مزیت این عمل این است که دیگر نیازی به دست زدن به دستگیره ها نیست و این می تواند در جلوگیری از انتشار آلودگی بسیار موثر باشد.

  • مزایای دیگر قفل هوشمند این کار به این صورت است که حتی اگر بعد از خروج از خانه شک داشتید که در را قفل کرده اید یا نه، با سیستم هوشمند این قفل ها به راحتی می توانید قفل بودن یا نبودن درها را تایید کنید.

نکات مهم در انتخاب و خرید قفل هوشمند

اگر تصمیم به خرید دارید قفل دیجیتال اگر دارید حتما قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید.

عوامل مهم

یک شرح

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

قبل از رفتن به فروشگاه برای خرید، حتما با فروشگاه و فروشنده مورد نظر مشورت کنید. این محصولات معمولاً وارداتی هستند و ممکن است قاچاق باشند. بنابراین، برای اطمینان از اعتبار قانونی و خدمات پس از فروش محصول، از یک فروشنده مطمئن خرید کنید. گروه قفل آداک به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان قفل های هوشمند برند از جمله ADaK و kaadas کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را به شما اطمینان می دهد. انواع قفل های هوشمند را می توانید در سایت آداک بیابید: https://adakclock.com مشاهده کنید و با خیال راحت خرید کنید.

قدرت باتری

قفل های هوشمند از باتری ها به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند. بنابراین، نوع باتری، قدرت و سن موارد مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. همچنین مطمئن شوید که قفل منبع تغذیه اضطراری پشتیبان دارد.

دسترسی به قفل هوشمند

قفل های سنتی دارای کلیدهای فیزیکی برای دسترسی به آنها بودند. اما قفل های الکترونیکی از طریق کارت، رمز عبور، اثر انگشت و حتی تشخیص چهره قابل دسترسی هستند. بنابراین، می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود قفل دسترسی مناسب خود را انتخاب کنید.

قیمت قفل

بدون شک قیمت قفل دیجیتال یکی از موارد بسیار مهم است و به ویژگی ها، قابلیت ها، نوع و برند محصول بستگی دارد. قفل هایی با ویژگی های بیشتر معمولا گران تر هستند. این قفل ها ممکن است دارای ویژگی های اضافی مانند تشخیص اثر انگشت، دسترسی از راه دور و اعلان های هوشمند باشند که قیمت آن ها را افزایش می دهد.

بخوانید  Scarlet and Violet Gen Pokemon کمترین امتیاز در Metacritic | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

قفل هوشمند آداک

قیمت قفل هوشمند

هنگام خرید قفل بستگی به نحوه عملکرد آن دارد قفل هوشمندحتما به چند فاکتور اساسی که در بالا اشاره کردیم توجه کنید تا مطمئن شوید که قفل مورد نیاز امکانات و ویژگی های لازم را دارد یا خیر؟! هر یک از این ویژگی ها از جمله قابلیت کنترل دسترسی، سازگاری با سیستم های دیگر، ورود و خروج، شارژ باتری و … نیز می تواند بر قیمت قفل دیجیتال تاثیر بگذارد.

نکته قابل توجه دیگر این است که برندهای خارجی قفل هوشمند موجود در بازار و یا با قیمت بسیار بالا به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم قابل خرید نیستند. بنابراین، اگر قیمت اولویت اول شما نیست، خرید قفل ترکی ممکن است گزینه خوبی باشد.

قفل هوشمند آداک ۲

اخرین حرف

استفاده از اینترنت اشیا و امکان برقراری ارتباط بین اجزای مختلف خانه هوشمند، قابلیت های هر جزء را افزایش و توسعه می دهد. به عنوان مثال، با استفاده از پروتکل‌های اتوماسیون خانگی، قفل‌های هوشمند می‌توانند با دوربین‌ها، سیستم‌های امنیتی هوشمند و سیستم‌های هشدار خانه هوشمند ارتباط برقرار کنند و به افزایش امنیت و حفاظت خانه کمک کنند. اگر به دنبال قیمت مقرون به صرفه بسته به کاربرد هستید قفل هوشمند ضد سرقت بازرگانی آداک با اطمینان از اصالت محصولات خود این اطمینان را به شما می دهد که می توانید بهترین قفل های هوشمند را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار با قفل هوشمند برای خرید کافی است به آن سر بزنید وب سایت آداک لوک او ضربه می زند.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

بخوانید  ساخت استودیو Fuse Games توسط سازندگان سابق Need for Speed ​​و Burnout

تحریریه مجله بازی یک گیمر