یک SSD 1 ترابایتی NVMe PC با کمتر از 50 دلار دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فضای ذخیره سازی اضافی این روزها تقریباً مورد نیاز است – منظورم این است که آیا اندازه های دانلود بازی های رایانه شخصی را دیده اید؟ اکثر عناوین AAA حداقل ده ها گیگ در هارد دیسک شما را اشغال می کنند، بنابراین ارتقای رایانه شخصی شما با یکی از این SSD های M.2 سرمایه گذاری خوبی است، به خصوص با این قیمت های پایین تر.

مدل 1 ترابایتی نیز تنها SSD Crucial NVMe M.2 برای فروش در آمازون نیست. بزرگترین نوع 2 ترابایتی به 120 دلار کاهش یافته است (به طور معمول 175 دلار) و بزرگترین تا کنون مدل 4 ترابایتی 200 دلار است (معمولا 350 دلار). اگر این قیمت ها خارج از بودجه شما هستند، کوچکتر هستند مدل 500 گیگابایتی فقط 32 دلار است (کاهش 50 دلار).

می توانید وارد شوید SSD Crucial P3 1TB NVMe M.2 در حال حاضر تنها با 48 دلار در آمازون (معمولا 90 دلار). این تقریباً نصف قیمت یک SSD با اندازه مناسب با سرعت خواندن/نوشتن فوق‌العاده سریع برای کاهش زمان بارگذاری در بازی است.

شرحی ارائه نشده است

لازم به ذکر است که این ها درایوهای SSD M.2 مخصوص PC هستند. متأسفانه آنها با PS5 سازگار نیستند، بنابراین فقط در صورتی آنها را بخرید که از آنها با دستگاه بازی خود استفاده می کنید. خوشبختانه، معامله مشابهی روی این SSD 1 ترابایتی Samsung 980 Pro NVMe وجود دارد که با PS5 و رایانه شخصی سازگار است و دارای هیت سینک لازم است. قبلاً پیوست شده است. لیست ما از بهترین SSD های داخلی برای PS5 نیز می تواند به شما در یافتن گزینه های بیشتر کمک کند.

بخوانید  بلبل – چگونه گوشت و چرم حیوانات را بدست آوریم