کیمیکو گلن از Orange Is The New Black زنگ خطر را در مورد ادعای شکاف دستمزد بین بازیگران سریال نتفلیکس به صدا در می آورد.



کیمیکو گلن (پنی پارکر در فرانچایز Spider-Verse) گرفت ICT Tac در آخر هفته برای برجسته کردن نظرات او در اخیر اهل نیویورک برجسته کردن شکاف دستمزد ادعا شده بین بازیگران در نارنجی، مشکی جدید و فقدان باقیمانده در استریم های آینده است. انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما به دلیل مذاکرات ناموفق با اتحاد تولیدکنندگان فیلم و تلویزیون در مورد غرامت استریم، هوش مصنوعی و سایر نگرانی‌های جاری، در معرض توقف کار هستند.

گلن، که نقش بروک سوسو را بازی می‌کرد، در ویدیویی که توسط خود پست شده بود، گفت: “مردم همیشه ساقی بودند. مردم همیشه شغل دوم داشتند.” “آنها به لعنتی معروف بودند، مثل افراد مشهور بین المللی، نمی توانستند بیرون بروند، اما مجبور بودند شغل دوم خود را حفظ کنند، زیرا نمی توانستند آن را بپردازند. ما نمی توانستیم تاکسی بگیریم… من مستحق این هستم که برای همین تعداد دستمزد دریافت کنم. جریان های لعنتی مثل این چرند.”

THE اهل نیویورک این مقاله همچنین به پست قبلی در رسانه های اجتماعی که توسط گلن ارسال شده بود اشاره می کند که در آن او دوربین تلفن خود را از طریق بیانیه حق امتیاز SAG-AFTRA به قیمت 27.30 دلار اسکن کرد. OTINB از سال 2013 تا 2019 در نتفلیکس اجرا شد و صورت درآمد نشان می دهد که چگونه برای حضور در چندین قسمت، گلن اکنون دو تا چهار سنت در هر قسمت دریافت می کند.

در جای دیگر این مقاله، سایر بازیگران درباره میزان ناامیدی خود از دستمزد خود در دوره اولیه و سال‌های بعد صحبت می‌کنند. از آنجایی که پخش جریانی درآمدهای باقیمانده سنتی را مختل کرده است، بسیاری نگران این هستند که چگونه تغییر رژیم معیشت بازیگران شاغل را به خطر می اندازد.

بخوانید  دشمنان و محیط‌های تاریک در فیلم‌های جدیدی از The Lords of the Fallen نشان داده شده‌اند

آلیسیا رینر که نقش دروازه‌بان ناتالی فیگوئروآ را بازی می‌کرد، گفت: «همه با هم ریسک کردیم. “و به نظر می رسد که پاداش نتفلیکس با پاداش همه ما که این ریسک را انجام دادیم، مطابقت ندارد. من می توانم به هر کجای دنیا بروم و شناخته شده ام، و من عمیقا از این شناخت سپاسگزارم. بسیاری از مردم می گویند آنها بارها این برنامه را تماشا کرده اند و خطوط من را نقل می کنند، اما آیا من به طور متناسب حقوق دریافت کردم، فکر نمی کنم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.