چگونه Loverwatch از Overwatch 2 با هم ترکیب شد و بلیزارد می تواند از اینجا به کجا برود


خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که توسعه‌دهنده یک بازی تیراندازی اول شخص رقابتی را می‌بینید که به شخصیت‌هایش اجازه می‌دهد تا فانتزی‌های عاشقانه مخاطبان خود را به اشتراک بگذارند. اما باز هم، معمولاً فهرستی از شخصیت‌ها به اندازه شخصیت‌های بازی Overwatch 2، کاریزماتیک و جذاب نیست.

از زمان انتشار در سال 2016، سری Overwatch به دلیل خلق‌های متنوع، فریبنده و جذاب شهرت خود را به دست آورده است. فوق العاده قهرمانان اغوا کننده بنابراین تعجبی ندارد که اگر «Overwatch» را در آن جستجو کنید یک آرشیو از ما، یک سایت فن تخیلی محبوب، نزدیک به 40000 داستان با این شخصیت ها برای خواندن در دسترس است. با این حال، خود بلیزارد پروژه ای را برای قرار دادن این شخصیت ها در موقعیت های عاشقانه روشن می کند. شرق یک انتخاب تا حدی غافلگیرکننده، حتی اگر من کاملاً از آن حمایت کنم.

Lecture en cours: 24 héros d’Overwatch qui n’ont jamais fait la coupe

Sorti le 13 février, l’astucieusement intitulé Loverwatch est une simulation de rencontres à durée limitée se déroulant dans le monde d’Overwatch. Dans ce document, vous pouvez romancer deux des héros les plus acclamés d’Overwatch, Mercy et Genji, ainsi que taquiner sans relâche un Hanzo portant une toge. Pour clarifier à quel point ce jeu par navigateur gratuit a vu le jour, trois développeurs d’Overwatch qui ont travaillé sur le projet, la conceptrice narrative principale Miranda Moyer, la conceptrice narrative Kyungseo Min et la responsable de la marque Overwatch Beth Bryson, ont organisé une interview de groupe explorant le processus de création du jeu. , ainsi que certains de leurs moments préférés.

بخوانید  معرفی پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 7000 به همراه قیمت و تاریخ عرضه

“[The origin of Loverwatch] مویر گفت: “واقعاً خنده‌دار است.” ما تیم طراحی روایت را در دو سال گذشته رشد داده‌ایم و هر طراح روایت جدیدی که به این تیم می‌پیوندد، در عرض یک یا دو هفته، اینگونه است که “آیا تا به حال به این فکر کرده‌ایم که قرار ملاقات بگذاریم. سیم کارت؟ و مثل این است که “بله، ما در واقع داریم، و ما در مورد آن بسیار بسیار هیجان زده هستیم.”

مویر ادامه داد که این فقط تیم روایت نبود که از این ایده هیجان زده شده بود. مویر پس از اعلام اینکه در حال پیشبرد پروژه در چت زوم استودیو هستند، این انرژی را به عنوان “شوق خام” توصیف کرد.

“همه دیوانه می شدند. آنها نمی توانستند باور کنند که ما در حال ساخت آن هستیم. و من فکر می کنم که این هیجان واقعاً در فداکاری و اشتیاق ما به این پروژه نشان می دهد.”

برایسون افزود: «من نمی توانستم باور کنم که با بازی کلی خود و قهرمانان درگیر به این نقطه عطف می رسیدیم. “واکنش جامعه تا حدودی مشابه بود. اعلام سیم دوست بخشی از مسئولیت های من بود، بنابراین زمان بسیار هیجان انگیز و بسیار پرشوری برای تیم ما بود.”

هنر رسمی Loverwatch.
هنر رسمی Loverwatch.

به گفته مویر، مین و برایسون، Loverwatch تنها اولین قدم در یک “ابتکار برای گسترش جهان Overwatch” است. همانطور که بلیزارد رمان‌های کوتاه و گرافیکی را منتشر می‌کرد که شخصیت و داستان بیشتری را به شخصیت‌هایش تزریق می‌کرد، مین توضیح داد که تیم می‌خواست راهی برای انجام این کار بیابد و در عین حال اطمینان حاصل کند که یک عنصر تعاملی در تجربه وجود دارد.

و ما می‌خواستیم این کار را به گونه‌ای انجام دهیم که می‌توانستیم [could] شامل اعضای جامعه که احساس کرده اند از تجربه PvP کنار گذاشته شده اند. می‌توانم تصدیق کنم که حالت تهوع FPS دارم، اما هنوز هم جهان Overwatch را دوست دارم و همیشه می‌خواستم به شیوه‌ای سرگرم‌کننده با آن تعامل داشته باشم. بنابراین این رمان بصری، این سیم‌کارت دوستیابی، عالی بود زیرا هنوز می‌توانستید با جهان و شخصیت‌ها آزمایش کنید. … ما با ابتکاراتی مانند اینها واقعاً فراگیر می شویم.”

برایسون افزود: «پیدا کردن راه‌هایی برای گسترش این جهان و دادن راه‌های مختلف به بازیکنان بیشتر برای تعامل با قهرمانان ما، کاملاً بخشی از هدف Loverwatch است. “[This is] بخشی از این مسیر جدید معرفی برخی از روش‌های مختلف است که به مردم اجازه می‌دهیم با دنیای Overwatch تعامل داشته باشند.”

پس از اعلام پروژه، مویر، مین و برایسون به سرعت دست به کار شدند و مویر در درجه اول مسیر Genji بازی را نوشت و مین روی تکمیل داستان مرسی تمرکز کرد. مین گفت، با این حال، حل و فصل این دو قهرمان یک فرآیند “دلخراش” بود.

بخوانید  طول انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص شد

«در نهایت مرسی و جنجی را به دلایل مختلفی انتخاب کردیم که یکی از آنها این است [that] آنها قهرمانان دیرینه لیست ما هستند. «غنای افسانه و همچنین انبوهی از جوک‌ها و میم‌های اجتماعی وجود دارد. بنابراین ما واقعاً می‌خواستیم از آن‌ها برای Loverwatch استفاده کنیم، همانطور که احتمالاً بازی کرده‌اید و متوجه شده‌اید. و دو، آنها شخصیت های بسیار متفاوتی هستند و ما واقعاً سعی می کنیم بر آن تأکید کنیم. ما می خواستیم به بازیکنان تجربیات مختلفی بدهیم.”

طبق گفته مین و مویر – و علیرغم اینکه بازی به صراحت غیرقانونی است – افسانه و وفاداری به شخصیت های بازی برای ایجاد Loverwatch ضروری بود. در حالی که آن دو گفتند آزادی زیادی برای کشف جوانب این قهرمانان که بازیکنان هرگز ندیده اند دارند، اما این یک “چک خالی” نبود. مین گفت که او اغلب به مکالمات و شوخی‌هایی که در حالت PvP Overwatch انجام می‌شود اشاره می‌کند تا شخصیت‌های شخصیت‌ها را محکم بسازد، تعاملات شخصیت‌های “بزرگ‌تر از زندگی” را در نظر بگیرد و آنها را به لحظات کوچک و صمیمی تبدیل کند.

مین گفت: “می دانم برای مرسی، فکر فوری من به عنوان یک نویسنده این بود که او احتمالاً از نظر اجتماعی بسیار بی دست و پا بود زیرا قبل از 18 سالگی مشغول گرفتن دو مدرک دکترا بود. بنابراین من واقعاً می خواستم به آن اشاره کنم.”

از سوی دیگر، مویر می‌گوید یکی از چیزهای مورد علاقه‌اش در مورد نوشتن شخصیت جنجی، پذیرش «خیلی چیزهای عجیب» است.

“من یکی را می شناسم [my] مکالمه مورد علاقه جدید در Overwatch 2 لوسیو است که در اطراف راه می رود و از همه می پرسد که حیوان مورد علاقه آنها چیست و جنجی پاسخ می دهد: “اوه triceratops” Moyer خندید. “و انتخاب یک دایناسور یک پاسخ تصادفی است.”

جنجی وقتی با او آشنا می شود سرخ می شود.
جنجی وقتی با او آشنا می شود سرخ می شود.

با این حال، مویر و مین توافق کردند که آنها نیز می‌خواهند از این فرصت برای ارائه این شخصیت‌ها به شیوه‌ای معتبر استفاده کنند. برای مرسی، این شامل بررسی از خودگذشتگی همیشگی او بود و اینکه او چگونه احساس می‌کرد که بسیاری او را بیشتر به‌عنوان مفهوم خوبی می‌دانستند تا یک شخص. برای جنجی، تیم به کاوش در “گذشته تاریک” او علاقه مند بود.

“کل درگیری جنجی در مورد شخصیت او، تا “من کیستم؟ آیا من آدم خوبی هستم؟” [was an important narrative beat]مین گفت: “زیرا او از گذشته ای تاریک می آید و شما به عنوان یک بازیکن می توانید به بهبود او کمک کنید. باید به او بگویید [if] شما فکر می کنید ما می توانیم خود واقعی آنها را بشناسیم. و فقط آن قلب طراحی شخصیت را به چیزی بسیار مضحک بازگردانید و چیزی که در واقع بسیار صمیمانه و عمیق است.”

در مورد نوشته هانزو – منظورم این است که کوپید دیالوگ – این زوج گفتند که بیشتر با این چالش روبرو شده اند. مویر توضیح داد که او و مین برای برقراری “کمدی ترین راه” برای برقراری ارتباط با قاتل “رواقی و بدخلق” تماس هایی را برنامه ریزی می کنند.

بخوانید  فیلم بعدی خواکین فینیکس، بازیگر جوکر، NC-17 Gay Love Story است که در دهه 1930 لس آنجلس اتفاق می افتد.

“من دقیقاً می دانم که چه زمانی می نوشتم [his character] در طول مسیر جنجی، شوخی فوری که برای من پیش آمد این بود: “او برادرش است و چه احساسی نسبت به آن دارد؟” و پاسخ بدیهی است که او خوشحال نخواهد شد. او احتمالاً با جنجی بسیار بسیار خصمانه خواهد بود. و من احساس می‌کنم که این آهنگ بسیار مورد استقبال جامعه قرار گرفت، که باعث خوشحالی من می‌شود، زیرا بسیاری از مردم می‌گویند: “این دقیقاً همان کاری است که یک خواهر و برادر در این شرایط دقیقاً با برادر خود عمل می‌کنند.”

و این آهنگ‌ها تنها بخشی از Loverwatch نیستند که مورد استقبال جامعه قرار می‌گیرند. به گفته برایسون، ترافیک بازی مرورگر، کمی بیش از 24 ساعت، “بسیار قوی” بود. با در نظر گرفتن اینکه تیم بازی را به‌عنوان «نامه‌ای عاشقانه برای طرفداران و جامعه Overwatch» نوشت، نامه‌ای که مملو از شوخی‌ها و تبدیل نظرات محبوب به لحظات خنده‌دار بود، منطقی است که تجربه روایت از قبل محبوب باشد.

هانزو یک قرار ملاقات با مرسی را توصیه می کند.
هانزو یک قرار ملاقات با مرسی را توصیه می کند.

برایسون گفت که تیم توجه زیادی به معیارها و عملکرد کلی Loverwatch دارد به این امید که این اولین مورد از بسیاری از سیم‌های دوستیابی یا تجربیات منحصربه‌فردی باشد که تیم ایجاد کرده است. در مورد اینکه کدام قهرمانان ممکن است بعدی باشند که اسپین آف احساسی خود را دریافت کنند، این سه نفر توضیح دادند که هیچ قهرمانی خارج از محدودیت نیست – اگرچه شخصیت های منفی مختلف بازی می توانند بسیار سرگرم کننده باشند.

“به نظر می رسد همه قهرمانان تالون پتانسیل کمدی زیادی دارند. آنها بسیار هیجان انگیز هستند و من می توانم بازی واقعاً خوب با تروپ های کمدی را در سیمزهای دوستیابی ببینم، “اوه، من برای عشق خیلی باحال هستم، اما شاید یکی می‌تواند به قلب سرد ریپر من برسد. سپس یک روز ممکن است بدانم عشق واقعاً چیست.

با این حال، برایسون، یکی دیگر از افراد بدجنس و جدیدترین عضو فهرست Overwatch را دنبال می کند: Ramattra.

برایسون خندید: “برای من بسیار مهم است که معیارهای موفقیت خود را در Loverwatch داشته باشیم زیرا باید گزینه ای را برای قرار ملاقات با راماترا ببینم. این برای من مهم است. من سرمایه گذاری کرده ام.” “در مورد یک مسابقه کامل در راه است، نمی توانم قولی بدهم. بدیهی است که دوست دارم این اتفاق بیفتد.”

ساعت عاشق اکنون تا 28 فوریه برای بازی در دسترس است. برای محتوای بیشتر Overwatch 2، حتماً یادداشت های پچ فصل 3 را بخوانید و به محتوای کامل نبرد پاس بازی نگاهی بیندازید. بلیزارد نیز اخیرا اولین رویداد را اعلام کرد. متقاطع IP از Overwatch 2، با پوسته هایی الهام گرفته از ابرقهرمان متحرک موفق سریال One Punch Man از 7 مارس در دسترس است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر