بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شده است

تقریباً یک سال پس از تشخیص آفازی بروس ویلیس، خانواده وی اعلام کردند که وضعیت او بدتر شده است. در بیانیه مشترک خانواده ویلیس که توسط انجمن انحطاط پیشانی گیجگاهیروز سه شنبه اعلام شد که این ستاره اکنون از زوال عقل رنج می برد.

این بیانیه همچنین می‌افزاید که ویلیس “همیشه به استفاده از صدای شما در جهان برای کمک به دیگران و افزایش آگاهی در مورد مسائل مهم اعتقاد داشته است” و “اگر امروز می‌توانست، می‌خواست با جلب توجه پاسخ دهد. جهان و ارتباط با کسانی که همچنین با این بیماری ناتوان کننده و تأثیر آن بر بسیاری از مردم و خانواده هایشان مبارزه می کند.»

ویلیس در دهه 1980 در کمدی تلویزیونی Moonlighting به شهرت رسید و با فیلم پرفروش بزرگ Die Hard دوباره به عنوان یک ستاره اکشن مطرح شد. این ستاره بیش از 140 فیلم و دو جایزه امی دارد.

در این بیانیه آمده است: «به عنوان یک خانواده، می‌خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از همه شما به خاطر هجوم عشق و محبت برای بروس در 10 ماه گذشته تشکر کنیم. “سخاوت روحی شما بسیار زیاد بوده است، و ما بی نهایت سپاسگزاریم. برای محبت شما، و چون می دانیم که شما بروس را به اندازه ما دوست دارید، می خواستیم به شما اطلاعات جدیدی ارائه دهیم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تاریخ انتشار Rogue Like Ninja Turtles مشخص شده است

در سپتامبر 2022، طبق گزارش‌ها، این بازیگر حقوق را فروخت تا به یک «دوقلو دیجیتال» اجازه زندگی و اجرا در پروژه‌های آینده را بدهد.

خانواده ویلیس تشخیص اولیه و بازنشستگی بازیگر را در مارس 2022 اعلام کردند. آفازی یک بیماری عصبی است که درک گفتار و گفتار را محدود می کند. همانطور که از نام “زوال عقل فرونتوتامپورال” پیداست، این بیماری انحطاط پیشرونده لوب های پیشانی و گیجگاهی با شروع تدریجی و تدریجی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر