پوسترهای جدیدی از فصل دوم خانواده Dragon منتشر شده است که تاریخ نمایش آینده را اعلام می کند

پوسترهای جدید HBO فصل دوم House of the Dragon منتشر شد و تاریخ انتشار تریلر جدید این سریال اعلام شد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونپوسترهای جدیدی از فصل دوم House of the Dragon منتشر شد. امروز HBO شش پوستر جدید از فصل دوم House of Dragons منتشر کرد که در واقع جنبه هایی از جنگ تارگرین را نشان می دهد که به دو دسته قرمز و سبز تقسیم می شوند و شعار «همه باید انتخاب کنند» بر روی آنها نقش بسته است. تریلر جدید فصل دوم House of the Dragon نیز فردا منتشر می شود اما قبل از آن می توانید پوسترهای جدید این سریال را مشاهده کنید:

پوستر مت اسمیت برای فصل دوم House of the Dragon

پوستر اما دارسی در فصل دوم House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سیمون راسل-بیلی، فردی فاکس، جیل رنکین، تام تیلور، کلینتون لیبر جیمی کینا، کایران بیف، تام بنت، وینسنت ریگان و ابوبکر سلیم از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خانواده اژدها حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. مثل فصل اول رایان کندالاو مسئولیت ساخت سریال House of the Dragon را با همکاری… جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس مشغول کار روی این سریال است.

فصل دوم سریال House of the Dragon که در 8 قسمت تولید می شود در ماه ژوئن یا جولای از شبکه HBO و Stream Max پخش خواهد شد و انتظار می رود تاریخ دقیق آن فردا اعلام شود. مارتین قبلا قول داده بود که خانواده اژدها طی 3 تا 4 فصل تولید و پخش شود.

بخوانید  آغاز ماجراجویی آمیسیا و هیوگو در تریلر داستانی A Plague Tale: Requiem