همین الان یک کنترلر ایکس باکس را با قیمت 39 دلار خریداری کنید

چه از والمارت یا آمازون خرید می‌کنید، اینها برخی از پایین‌ترین قیمت‌هایی هستند که در هفته‌های اخیر برای این گزینه‌های رنگی دیده‌ایم، بنابراین اکنون زمان بسیار خوبی برای گسترش ناوگان گیم‌پد Xbox خود با رنگ‌های جدید یا ارتقا به Elite Series 2 است. کنترل کننده هسته.

کنترلرهای Xbox در حال حاضر در خرده‌فروشی‌های آنلاین مختلف به فروش می‌رسند و برخی از مدل‌ها فقط 30 درصد تخفیف دارند.

از Walmart می توانید استاندارد را دریافت کنید کنترلر Xbox Carbon Black فقط با 39 دلار (به طور معمول 60 دلار)، در حالی که مدل Robot White 44 دلار است (از 60 دلار). همچنین چند گزینه رنگ و طرح دیگر مانند این وجود دارد نوع ولتاژ الکتریکی 49 دلار (به طور معمول 65 دلار)، و الگوی کاموی معدنی به قیمت 54 دلار (کاهش 64 دلار). برخی از مدل ها واجد شرایط تحویل در همان روز یا تحویل محلی هستند، در حالی که برخی دیگر با حمل و نقل استاندارد 3 روزه Walmart در دسترس هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر نمی توانید رنگ یا سبک مورد نظر خود را در والمارت پیدا کنید، آمازون چندین کنترلر Xbox را نیز به فروش می رساند. می توانید دریافت کنید گزینه ربات سفید با قیمت 44 دلار (معمولا 60 دلار) و صورتی پررنگ، آبی شوک، یا رنگ های ولتاژ الکتریکی برای هر کدام 49 دلار (معمولاً 65 دلار). مدل سفید رنگ کنترلر Xbox Elite Core Series 2 همچنین در آمازون به قیمت 110 دلار (130 دلار) به فروش می رسد و واجد شرایط حمل و نقل شبانه Amazon Prime است.

بخوانید  پیش‌فروش انیمه Pokémon: Arceus Chronicles 25 درصد قبل از انتشار در 27 فوریه است.