معرفی Blade Runner 2033: Labyrinth با تریلر جدید


شرکت Annapurna Interactive بازی Blade Runner 2033: Labyrinth را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها همراه با یک تریلر معرفی کرد.

بازی جدید از سری Blade Runner توسط تیم داخلی Annapurna Interactive و Alkan Interactive Group ساخته شده است که اخیراً با یک تیزر تریلر معرفی شده است. این بازی Blade Runner 2033: Labyrinth نام دارد و داستان آن بین اولین فیلم Blade Runner و Blade Runner 2049 در دوران پس از Blackout روایت می شود. در واقع، داستان بر روی بلید رانر بازنشسته ای متمرکز است که باید برای هدفی نامعلوم بازگردانده شود. به گفته سازنده، این بازی جدید برای PC و کنسول ها برنامه ریزی شده است.

پس از اتفاقات کوتاه Blade Runner Black Out 2022، جهان او نابود شد و تولید Replicant متوقف شد. با این حال، شرکت والاس، تایرل، توسعه دهنده Nexus-8 Replicants را برای تولید یک مدل جدید 10 سال بعد استخدام کرد، و احتمالاً داستان Blade Runner 2033: Labyrinth از آن نقطه است.

Annapurna Interactive جزئیات بیشتری در مورد این بازی در ماه های آینده به اشتراک خواهد گذاشت. به نظر می رسد برای طرفداران بسیار هیجان انگیز خواهد بود که ببینند داستان و گیم پلی Blade Runner 2033: Labyrinth چگونه شکل می گیرد.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Nintendo Patent Application Shows A Dual-Screen System That Can Be Split In Two