آلن ویک ۲ سیستم قطع عضو ندارد

بازی Alan Wake 2 25 مه (17 اکتبر) امسال در رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. این بازی ویدیویی تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و استودیو Remedy دلیل این تصمیم را داشتن امکانات بیشتر برای بهینه سازی و کاهش هزینه های تولید می داند.

به نظر می رسد عنصر وحشت فیزیکی برای توسعه دهندگان بسیار جذاب تر از قطع عضو است. نسخه اول این مجموعه بر روی نیروی تاریک تمرکز داشت و داستانی از درگیری داخلی الن ویک و نبرد دشوار او با خودش را به نمایش می گذاشت. حال باید منتظر ماند و دید که سازندگان چگونه وحشت فیزیکی و درگیری درونی شخصیت های داستان دنباله را نشان خواهند داد.

اکنون یوهانس ریشتررمدی کارگردان جلوه های بصری در مصاحبه ای با مجله PLAY توضیح داد که بازی Alan Wick 2 سیستم قطع عضو ندارد. او افزود: “ما هیچ قطع عضوی نخواهیم داشت. در حالی که الن ویک 2 از عناصر ترسناک فیزیکی ابایی ندارد، ما بیشتر بر ایجاد فضای وحشت و ترس های روانی تمرکز می کنیم.” اجرای سیستم قطع عضو بر روی بدن واقعا دشوار است. موتور نورث لایت.”

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گفته کارگردان جلوه های بصری Alan Wake 2، این بازی سیستم قطع عضو نخواهد داشت و در عوض بر روی وحشت فیزیکی تمرکز خواهد کرد.

تیم Remedy Entertainment قصد دارد Alan Wake 2 را وارد یک تجربه کامل ترسناک بقا کند و برای رسیدن به این هدف، از فیلم‌های ترسناک و هنر معاصر الهام می‌گیرد. در گذشته کارگردان این بازی توضیح داده بود که Remedy به جای تمرکز بر خشونت و ترس، بیشتر بر روی فضا و احساس وحشت تمرکز دارد.

بخوانید  استودیوی Bluepoint Games سخت در حال کار روی بازی جدید است
تحریریه مجله بازی یک گیمر