متا کوئست اکنون سرویس اشتراک بازی های خاص خود را دارد

Quest 3 در اوایل ژوئن رسما معرفی شد، نسخه 128 گیگابایتی آن 500 دلار قیمت خواهد داشت. قدرت چیپست Quest 3 Snapdragon علاوه بر هزینه ای برابر با پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس، بیش از دو برابر عملکرد Quest 2 را ارائه می دهد. همچنین 40 درصد نازکتر خواهد بود و کنترلرها طراحی جدیدی خواهند داشت. . جزئیات بیشتر در مورد Quest 3 در Meta Connect در 27 سپتامبر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

متا در حال حاضر اولین بازی ها را آماده کرده است. در ماه جولای می‌توانید بازی‌های اکشن FPS Pistol Whip و Pixel Ripped 1995 را بازی کنید. و در ماه اوت می‌توانید Walkabout Mini Golf و Mothergunship: Forge را دانلود و بازی کنید. Meta Quest+ با Quest 2، Quest Pro و Quest 3 (یک بار در پاییز امسال عرضه شد) سازگار خواهد بود.

متا اشتراک بازی جدیدی به نام Meta Quest+ را برای گیمرها اعلام کرده است و مانند Xbox Live Gold یا PlayStation Plus کار خواهد کرد.

هزینه اشتراک Meta Quest+ 8 دلار در ماه است یا می توانید هزینه سالانه 60 دلار را بپردازید. با تشکر از a متابلوگ موقعیت، ما می دانیم که اگر شما ثبت نام قبل از 31 جولای، ماه اول شما فقط 1 دلار هزینه دارد. دو بازی دریافت خواهید کرد که می‌توانید در اول هر ماه از آنها استفاده کنید، و تا زمانی که مشترک این سرویس هستید، به همه بازی‌های اضافه شده دسترسی خواهید داشت. طبق پست وبلاگ، هر ماه “تا 60 دلار ارزش دارد”.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، داستان ما را بررسی کنید که چگونه ایکس باکس در صورت عقب نشینی از وعده های CoD PlayStation متحمل “آسیب جبران ناپذیر” خواهد شد و چگونه Ouya جرات داشت یک کنسول بازی مستقل را تصور کند.

بخوانید  ساخت بازی Sonic Frontiers به اتمام رسید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر