فینال مبارزه خود را با متقلب ها شکست داد


به نظر می رسد که بازیکنان بازی چند نفره The Finals همچنان از هکرها و کلاهبرداران رنج می برند.

شوتر آنلاین The Finals در هفته های اخیر با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده است و شروع بسیار موفقی داشته است. این بازی توسط استودیو Embark ساخته شده و خبر عرضه ناگهانی آن در مراسم اهدای جوایز گیم امسال اعلام شد. در نهایت بازی The Finals تنها در دو هفته توانست بیش از 10 میلیون بازیکن را جذب کند. شروع این موفقیت از زمان انتشار نسخه بتای بازی در چند ماه گذشته صورت گرفت و بازیکنان پس از تجربه بتا بازخورد بسیار مثبتی داشتند.

با این حال، بتای The Finals توسط موج عظیمی از هکرها و کلاهبرداران ضربه خورد. در آن زمان بازیکنان امیدوار بودند که تیم توسعه تا زمان انتشار نسخه نهایی راه حل مناسبی برای این مشکل پیدا کند اما به نظر می رسد که تیم Embark موفق نشده است. در حال حاضر کمتر از یک ماه از عرضه کامل بازی می گذرد و در این مدت تقلب ها فراگیر شده است. همچنین به نظر می رسد که فناوری های ضد تقلب و کشف تقلب تیم تولید، قدرت کافی برای جلوگیری از این مشکلات را ندارند.

نبردهای نفس گیر در بازی The Finals

اگرچه The Finals یک بازی جذاب، هیجان انگیز و محبوب است که به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، اما بیشتر اخبار مربوط به آن به بحث تقلب ها اختصاص دارد. تاکنون هزاران کاربر توییتر و ردیت نسبت به حضور متقلبان در بازی The Finals ابراز نگرانی کرده‌اند و بازیکنانی که می‌خواهند در حالت‌های رتبه‌بندی شده بازی پیشرفت کنند، بیشترین اعتراض را داشتند.

بخوانید  Resident Evil 4 یک بازسازی کامل است

طبق گزارش‌ها، استودیو Embark در حال حاضر با مشکلات فنی مواجه است که مانع از جلوگیری از تقلب‌کنندگان می‌شود. با این حال، توسعه دهنده اخیراً اعلام کرد که در حال کار بر روی یک راه حل مناسب است و سعی خواهد کرد تا تجربه بازی را روان، ایمن و منصفانه نگه دارد. بازی Finals تنها بازی چند نفره و رایگانی نیست که مورد هجمه کلاهبرداران قرار گرفته است و بازی های دیگری مانند Warzone، Fortnite، Escape From Tarkov و Valorant می توانند نمونه هایی از این دست باشند.