فیلم جدید جادوگر بلر معرفی شد، و این یک راه اندازی مجدد است

جیسون بلوم در حال تولید فیلم جدید جادوگر بلر است که با همکاری تهیه کنندگان بلومهاوس و لاینزگیت ساخته شده است.

بر اساس مقالاتی از Variety و The Hollywood Reporter، این پروژه در CinemaCon در لاس وگاس اعلام شد. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان فاش نشده یا اعلام نشده است. این اولین قرارداد چند فیلمی با Lionsgate است که در آن Blumhouse می‌تواند قدرت خود را در فیلم‌های کلاسیک ترسناک امتحان کند. اخبار بیشتری در مورد این همکاری ها در انتظار است.

خود بلومهاوس بیشتر به خاطر کسب سودهای کلان در فیلم‌های ترسناک ارزان مانند Paranormal Activity، The Purge و Get Out شناخته می‌شود. Lionsgate و Blumhouse همچنین به طور مشترک فیلم ترسناک Imaginary را که امسال منتشر شد، تهیه کردند.

بلوم این فیلم را با روی لی، که دنباله/ریبوت سال 2016 با عنوان جادوگر بلر را نیز تهیه کرد، تولید می کند. بلوم گفت: “من از آدام (فوگلسون) و تیم Lionsgate بسیار سپاسگزارم که به ما اجازه دادند در جعبه ماسه بازی خود بازی کنیم. عمومی است و به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شده است. فکر نمی‌کنم اگر ابتدا یک جادوگر بلر وجود نداشت، فعالیت‌های ماوراء الطبیعه وجود نداشت، بنابراین به نظر می‌رسد این فرصتی برای من واقعاً ویژه است و نمی‌توانم منتظر دیدن آن باشم. این کجا می رود.»

پروژه جادوگر بلر سه فیلمساز آماتور را دنبال می کند که وارد جنگل های بلک هیل، مریلند می شوند تا مستندی درباره جادوگر عنوان کنند. فیلم اصلی با بودجه ساخت 35000 دلاری 248 میلیون دلار فروخت و دروازه‌های فیلم ترسناک یافت شده را باز کرد. دنباله اصلی کتاب سایه‌ها و راه‌اندازی مجدد سال 2016 هر دو درباره گروه‌های بزرگ‌تری از مردم هستند که تلاش می‌کنند تا در قلمرو جنگلی جادوگر بلر شجاع باشند. همچنین یک بازی ویدیویی Blair Witch از تیم Bloober در سال 2019 وجود داشت.

بخوانید  شروع فصل پنجم انیمه Kingdom به تعویق افتاد

تحریریه مجله بازی یک گیمر