شروع فصل پنجم انیمه Kingdom به تعویق افتاد


به دلیل مشکلات فنی، اعلام شد که فصل پنجم انیمه Kingdom با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد.

فصل پنجم انیمه Kingdom قرار بود امشب شروع بشه و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونپخش فصل جدید این انیمه به تعویق افتاد. Studio Pierrot و Studio Signpost در توییتر رسمی انیمه اعلام کردند که پخش فصل پنجم انیمه Kingdom با یک هفته تاخیر در روز شنبه، 13 ژانویه (23 دسامبر) آغاز خواهد شد. دلیل آن مشکلات و چالش های تولید است و استودیو متعهد به ارائه کار با کیفیت است.

گفته می شود زلزله اخیر ژاپن بر روند کاری استودیوهای انیمیشن سازی در آن کشور تاثیر منفی گذاشته است و این احتمال وجود دارد که این مشکل یکی از دلایل احتمالی این تاخیر باشد. انیمه Kingdom در سال های اخیر مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط یاسوهیسا هارا است که از سال 2006 توسط مجله Weekly Young Jump پخش می شود و همچنان ادامه دارد. تا کنون 70 جلد از پادشاهی مانگا نوشته و منتشر شده است.

پخش انیمیشن Kingdom از سال 2012 آغاز شده و تاکنون 129 قسمت از این انیمه تولید و منتشر شده است. استودیو Pierrot مسئولیت تولید انیمه Kingdom را بر عهده دارد که استودیوی IKIF+ تا قسمت 77 به ساخت آن کمک کرد و استودیو Signpost نیز از قسمت 78 به تیم سازنده این انیمه اضافه شد. کنیچی ایمازومی و کازویا مونما کارگردانی و نوبورو تاکاگی نگارش فیلمنامه فصل پنجم انیمه Kingdom را بر عهده دارند.

بخوانید  سریال Witcher برای فصل پنجم تمدید شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر