سازنده من نان تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد


استودیو Bossa، خالق I Am Bread و Surgeon Simulator، یک سوم کارکنان خود را اخراج کرده است.

در جدیدترین اخبار صنعت بازی های ویدیویی، باخبر شدیم که استودیو Bossa که در بین گیمرها به ساخت بازی های عجیب و سرگرم کننده ای مانند I Am Bread و Surgeon Simulator معروف است، حدود یک سوم از کارکنان خود را اخراج کرده است. به گفته منابع داخلی، این استودیو برای 19 نفر از کارکنان خود که در بخش کنترل کیفیت و تولید کار می کردند، نامه استعفا ارسال کرد.

هنریک اولفیرز، یکی از بنیانگذاران استودیوی Bossa در بیانیه ای توضیح داد که اخراج ها به دلیل راه اندازی دشوار بازی های بزرگ بوده است. در واقع Olifiers بر این باور است که عرضه بازی های پرفروش و عظیم در سه ماهه آخر سال 2023 باعث شد توجه رسانه ها و بازیکنان به بازی های AA و indie کاهش یابد و سازندگان آنها آسیب ببینند.

موسس استودیو بوسا توضیح داد: با توجه به شرایط پیش آمده، مجبور شدیم تصمیم سختی برای تغییر سیاست استودیو بگیریم تا به هدفی که باید تا پایان امسال برسیم و تمام تلاش هایمان که اکنون پراکنده شده است، دست یابیم. بیایید روی آن تمرکز کنیم. “دستیابی به هدف ما بستگی به تصمیم دردناک خداحافظی با تقریباً یک سوم کارمندانمان از جمله برخی از نزدیکترین دوستانمان دارد.”

در سال 2023 شاهد تعدیل نیروهای زیادی در استودیوهای کوچک و شرکت های بزرگ بودیم. علاوه بر این، چندین توسعه دهنده از جمله استودیو جوکای، سازنده Stray Souls و Fantastic Studio، سازنده The Day Before. آنها پس از شکست بازی هایی که راه اندازی کردند تعطیل شدند.

بخوانید  دنیای فناوری - زومیت
تحریریه مجله بازی یک گیمر