برخی از کتاب‌های زیبای فاینال فانتزی با کمترین قیمت به فروش می‌رسند

استعدادهای زیادی در طول سال‌ها به شکل‌گیری فرنچایز فاینال فانتزی کمک کرده‌اند، اما مسلماً این هنرمند یوشیتاکا آمانو بود که بیشترین تأثیر را بر کارگردانی بصری این مجموعه داشت. حرفه طراح فاینال فانتزی چند سال پیش در قالب یک کتاب 328 صفحه ای با عنوان برجسته شد. یوشیتاکا آمانو: بیوگرافی مصورو در صورتی که آن را از دست دادید، می توانید این مجموعه هنری جادویی را در آمازون با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. به طور معمول 150 دلار است، در حال حاضر با قیمت 94 دلار به فروش می رسد.

شرحی ارائه نشده است

خود کتاب شامل نزدیک به 400 تصویر و عکس از مجموعه کارهای آمانو Final Fantasy است و همچنین با یک کتاب 96 صفحه ای به سبک منظره همراه است. این مجموعه ای از طرح های آمانو در هنگام تور در پاریس است و همراه خوبی برای کار فاینال فانتزی او است. علاوه بر این، یک بلوری با تقریباً سه ساعت متریال، دو مینی لیتوگرافی توسط آمانو به طور انحصاری برای این نسخه ساخته شده است، و یک کارت به صورت جداگانه توسط تصویرگر امضا شده است.

همچنین می توانید ریکاوری کنید The Sky Box: The Art of Final Fantasy در آمازون و با تشکر از کوپن موجود در صفحه فهرست، این جعبه جعبه به جای 200 دلار، 110 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. یکی دیگر از آثار هنری، این مجموعه شامل تصاویر آمانو از قهرمانان، هیولاها و دنیای 10 بازی اول سری فاینال فانتزی است و با یک کتاب زندگینامه ای با جلد نرم جایزه درباره این هنرمند تکمیل شده است. مجموعه‌کنندگان همچنین می‌توانند کتاب آسمانی پریمیوم، یک جوهر نقره‌ای چاپ Final Fantasy، و کارت‌پستال‌های این مجموعه جعبه‌ای، پارچه‌ای با درب لولایی و نوار نقره‌ای داخل آن را ببینند تا محتویات داخلی را بالا ببرد.

بخوانید  ادعای اینتل مبنی بر برتری ۱۴ درصدی Arc A770 بر RTX 3060

این تنها کتاب فاینال فانتزی نیست که در حال حاضر به فروش می رسد. تبلیغات Amazon's Buy Two, Get One Free به شما کمک می کند کتابخانه کوچکی از کتاب های فاینال فانتزی با قیمت های بسیار ارزان بسازید. چندین کتاب هنری کوچک‌تر شده‌اند، از موضوعاتی مانند دوران پیکسل‌شده Final Fantasy گرفته تا عناوین مدرن‌تر مانند Final Fantasy 16. کتاب‌های دیگری مانند Final Fantasy VII Remake: Ultimania مجموعه‌ای گسترده از اطلاعات در مورد بازی‌های خاص هستند. مانند ویکی است، اما روی کاغذ با کیفیت بالا.

حتی چند کتاب Kingdom Hearts برای بررسی وجود دارد. شخصیت های فاینال فانتزی در بازی های Kingdom Hearts ظاهر شده اند، بنابراین تصمیم گرفتیم آنها را در لیست زیر قرار دهیم.

به طور کلی، هنر خارق العاده ای برای لذت بردن در این مجموعه ها وجود دارد، نه تنها از آمانو، بلکه از بسیاری از طراحان دیگر که در طول دهه ها به شکل گیری Final Fantasy کمک کرده اند.

کتاب های فاینال فانتزی رایگان از B2G1

برای کسب اطلاعات بیشتر، دو تا بخرید، یکی را رایگان در آمازون دریافت کنید، خلاصه های زیر را بررسی کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر