بازی جدید شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia معرفی شد

استودیو Evil Empire از بازی The Rogue Prince of Persia در سری Prince of Persia رونمایی کرد.

اخیرا شایعه شده بود که به زودی شاهد نسخه جدیدی از مجموعه پرطرفدار “Persian Prince” خواهیم بود و حالا این شایعه به واقعیت تبدیل شده است. استودیو Evil Empire که سابقه کار بر روی Dead Cells را دارد، دقایقی پیش از بازگشت شاهزاده ایرانی سریعتر از حد انتظار، The Rogue Prince of Persia را فاش کرد.

استودیو Evil Empire پس از انتشار Dead Cells تاسیس شد و اعضای آن شروع به تولید محتوای جدید و اضافی برای Dead Cells کردند که در نتیجه چندین به روز رسانی و محتوای قابل دانلود (DLC) برای بازی محبوب Castlevania به وجود آمد. Motion Twin، استودیوی اصلی Dead Cells، در حال حاضر روی پروژه‌های دیگری کار می‌کند.

Rogue Prince of Persia حدود یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 25 می به صورت Early Access در Steam منتشر می شود و تاریخ انتشار نسخه نهایی آن و سایر پلتفرم های مقصد احتمالی هنوز مشخص نیست. ارائه بازی با صحنه های سینمایی شروع می شود که در آن شاهد فرار شخصیت شاهزاده از گلوله های دشمن هستیم و در پایان ارائه، قسمت هایی از گیم پلی بازی به نمایش در می آید. گیم پلی بازی بسیار شبیه به Dead Cells است و باید منتظر اکشن با عناصر Metroidvinia باشیم. البته فضای بازی حداقل در قسمت های تریلر روشن تر و رنگارنگ تر از Dead Cells به نظر می رسد.

در نهایت، می توانید تبلیغ بازی را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

بخوانید  درب مهر و موم شده Super Mario 64 سرانجام تقریباً 30 سال بعد باز شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر