چگونه می‌توان بازی‌های رایگان را در طول فروش بالاتر Fanatical دریافت کرد

Fanatical فروش Level Up را راه اندازی کرده است و پاداش های بسیار جالبی را ارائه می دهد. در حال حاضر، شما می توانید هزاران بازی رایانه شخصی را برای فروش پیدا کنید، و اگر مقدار مشخصی پول خرج کنید، یک بازی معمایی رایگان نیز برنده خواهید شد. هرچه بیشتر خرج کنید، بازی رایگان بهتری خواهید داشت (بر اساس رتبه بندی انجمن Steam). و از آنجایی که بسیاری از بازی‌ها دارای تخفیف‌های عمیق هستند، بازی رایگان واقعاً فقط یک جایزه است. برای واجد شرایط بودن برای دریافت جایزه بازی رایگان چقدر باید هزینه کنید:

  • 12 دلار خرج کنید – بازی رایگان رمز و راز
  • 20 دلار خرج کنید – بازی رمز و راز «بسیار مثبت» رایگان
  • 30 دلار خرج کنید – بازی رمز و راز “بسیار مثبت”.

همانند سایر فروش‌های Fanatical با بازی‌های رایگان، اگر واجد شرایط دریافت چندین هدیه هستید، می‌خواهید خریدهای جداگانه‌ای انجام دهید، زیرا در هر سفارش واجد شرایط فقط می‌توانید یک هدیه دریافت کنید.


همه بازی‌های واجد شرایط دارای یک بنر Level Up در صفحه خود خواهند بود تا به شما کمک کند واجد شرایط دریافت این پاداش‌ها شوید، و در حال حاضر این استخر شامل اکثریت قریب به اتفاق عناوین، از جمله پیش‌سفارش‌ها و نسخه‌های جدید است. یکی از بهترین بازی‌های Goku در حافظه اخیر، Dragon Ball Z: Kakarot، با قیمت ۱۲ دلار (معمولاً ۶۰ دلار) به فروش می‌رسد و یک تور سرگرم‌کننده از دنیای مانگا و انیمه آکیرا توریاما است. یک بازی اکشن RPG با نبردهای سخت، این یک بازی ایده آل برای هر کسی است که از بررسی سطوح قدرت و دیدن اینکه چگونه آن اعداد جادویی جنگجوی منتخب شما را قدرتمندتر می کند لذت می برد.

بخوانید  چه فیلم هایی را در این آخر هفته تماشا کنیم: از سم مندز تا پل دینو

مروری سریع بر فروش Fanatical Level Up

برای اقدام همه جانبه، هرگز نمی توانید با Metal Gear Rising: Revengeance اشتباه کنید. این شامل برخی از بهترین باس فایت‌هایی است که تا به حال در یک بازی ویدیویی قرار گرفته‌اند، صحنه‌هایی با میم و یک موسیقی متن خیره‌کننده. چه چیزی را دوست ندارد؟

برای برخی از مجموعه‌های قدیمی، چندین بسته کونامی به فروش می‌رسد، بنابراین می‌توانید بازی‌های کلاسیک Contra، Castlevania و Teenage Mutant Ninja Turtle را تهیه کنید. اگر صاحب Steam Deck یا Asus ROG Ally هستید، اینها بازی‌های کلاسیک فوق‌العاده‌ای برای شروع در حین حرکت هستند.

با حرکت به سمت نسخه های معاصر تر، Tekken 8 اندکی کاهش یافت و به زیر 59 دلار رسید و Lords of the Fallen قیمت خوبی را برای نسخه لوکس خود کاهش داد. می‌توانید نکات برجسته بیشتری را در بالا ببینید، و برای برخی از معاملات سخت‌افزاری، حتماً ویژه‌های فناوری بازی Target Circle Week را برای تخفیف‌های عمیق در مورد چیزهایی مانند کنترلرهای Xbox شخص اول بررسی کنید.

افشا: هر دو Fanatical و GameSpot متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر