عدم ارائه بازی های روز اول در سرویس پلی استیشن پلاس برای سونی خوب بوده است

در رابطه با آینده پلاس، رسماً اعلام شد که نسخه آزمایشی استریم ابری بازی های پلی استیشن 5 آغاز شده و در تاریخ نامشخصی در اختیار کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت.

سرویس پلی استیشن پلاس رویکرد متفاوتی نسبت به سرویس Xbox Game Pass دارد. سرویسی که به کاربران خود اجازه می دهد تا در روز اول تمام کارهای شخص اول را به صورت رایگان تجربه کنند. اما سونی روی به دست آوردن تعداد کامل گیمرها تمرکز کرده است و سپس آنها اعلام خواهند کرد که بعداً یک بازی در پلاس منتشر خواهد شد که معمولاً یک سال یا بیشتر است.

این مصاحبه بر اعتماد شرکت ژاپنی به استراتژی پلی استیشن پلاس و انتظارات گیمرها برای آینده این سرویس متمرکز بود. او درباره تعهد این شرکت به خدمات گفت: بازی های مکانی [روی پلاس] کمی دیرتر در چرخه زندگی آنها به این معنی است که ما می توانیم 12، 18 و 24 ماه پس از انتشار، برای دستیابی به مشتریان بیشتر.

او افزود: “ما شاهد هستیم که مشتریان همچنان در مورد این بازی ها هیجان زده می شوند و کشف می کنند.” این جواب ما بود. هرازگاهی فرصتی برای سرمایه گذاری در چیزی مانند روز اول انتشار Stray وجود خواهد داشت. اما برای ما، اجازه دهید این کار کند [فرست-پارتی] اول اینکه در پلتفرم خارج از سرویس مفید خواهد بود و در آینده استراتژی ما اینگونه خواهد بود.

یکی از مقامات سونی در مورد استراتژی عدم انتشار بازی های اول شخص در روز انتشار در سرویس پلی استیشن پلاس صحبت کرد.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (26 تا 30 ژانویه) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

سونی معتقد است که قرار ندادن بازی های شخص اول در سرویس پلی استیشن پلاس در روز اول عرضه، راه حل آن شرکت بوده است. اخیرا رسانه گیم صنعت.بیز با نیک مگوایرمعاون رئیس جمهور و رئیس جهانی این شرکت مصاحبه ای انجام دادند.