صحنه نبرد خونین و فلورانس پیو در اولین تصاویر رسمی Dune 2

این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تلماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می کند. دنیس ویلنوو اخیراً Dune Part 2 را به عنوان یک فیلم جنگی حماسی در طول Cinemacon توصیف کرد و قول داد که در طول آن شاهد نبردهای بسیاری و همچنین بسیاری از دنیاهای جدید باشیم. در کنار این، تیزر Dune 2 نیز منتشر شد که در آن Timothée Chalamet سوار بر یک کرم غول پیکر دیده می شد، اما این تریلر هنوز منتشر نشده است.

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لی سیدوکس، آستین باتلر تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوببرخی از بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث آنها به ویلنوو کمک کردند تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.

Dune Part 2 قرار است در تاریخ 3 نوامبر اکران شود.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از Dune Part 2 منتشر شد. مجله Ventifer شماره جدید خود را به فیلم Dune 2 اختصاص داد و در این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت های قسمت اول مانند Timothée Chalamet و Zendia تا ظهور شخصیت های جدید این قسمت از جمله Florence Pugh هستیم. Austin Butler و Léa Seydoux مسئولیت این شخصیت ها را بر عهده دارند. در اولین تصاویر از فیلم Dune Part 2، همچنین می توانید نبرد خونینی را مشاهده کنید که در مرکز آن جاش برولین و دیو باتیستا قرار دارند و این تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:

بخوانید  نقد و بررسی سری اول Monarch: Legacy of Monsters

برادران وارنر با همکاری Venti Fer اولین تصاویر رسمی Dune Part 2 را با تیموتی شالامه و فلورانس پیو منتشر کرد.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینما و HBO Max داشت، کار خود را با افتتاحیه 41 میلیون دلاری آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از 4.400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی از جمله 1.108 میلیون دلار در شمال بفروشد. آمریکا و بیش از 292.3 در باکس آفیس بین المللی. فیلم Dune نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و در نهایت برنده 6 جایزه اسکار شد.