شایعه: Xbox Game Pass Core جایگزین سرویس Live Gold خواهد شد


طبق آخرین شایعات، سرویس Xbox Game Pass دارای رده جدیدی خواهد بود که قرار است جایگزین Xbox Live Gold شود.

از زمان عرضه کنسول اصلی Xbox، سرویس Xbox Live Gold بخش مرکزی پلتفرم بازی مایکروسافت بوده است. این سرویس به مشترکین امکان دسترسی به بازی‌های چندنفره آنلاین را می‌دهد تا بتوانند از تجربیات اجتماعی با افراد دیگر در طول نسل‌ها لذت ببرند. چند سال پس از راه اندازی این سرویس، مایکروسافت شروع به ارائه بازی های رایگان ماهانه به کاربران خود کرد. اکنون وظیفه اصلی ارائه بازی به مشترکین در پلتفرم ایکس باکس، سرویس Xbox Game Pass است.

این موضوع باعث شده تا حدس بزنند که Game Pass جایگزین Live Gold خواهد شد. طبق آخرین گزارش، چنین اتفاقی قرار است رخ دهد و عمر Xbox Live Gold به پایان برسد. در عوض، ردیف جدید گیم پاس با نام Xbox Game Pass Core جایگزین آن خواهد شد. این مهم است زیرا Gamepass Kor تقریباً مزایای مشابهی خواهد داشت، اما امکان دسترسی به تعدادی از عناوین AAA را نیز فراهم می کند.

شایعه: ارتقای جدید Xbox Game Pass و جایگزینی Core Tier با سرویس طلایی Xbox Live

همانطور که تصویر بالا به وضوح نشان می دهد، مایکروسافت مزایای سرویس جدید را تشریح کرده است. برای بازی آنلاین در ایکس باکس همچنان به اشتراک نیاز دارید، اما مزایای دیگری برای کاربران در دسترس خواهد بود. این سرویس جدید شامل فیلم های پرفروشی مانند Halo 5، Forza Horizon 4 و Doom Eternal خواهد بود. زیرا دارای یک کاتالوگ متشکل از “بیش از 25 بازی با کیفیت” است. علاوه بر این، قیمت Game Pass Kor برابر با Xbox Live Gold است. همچنان می‌توانید آثاری را که به حسابتان اضافه کرده‌اید از Live Gold کشف کنید.

بخوانید  فیلمنامه اوپنهایمر را فقط با ۱۱ دلار دریافت کنید

ظاهرا Live Gold در ماه سپتامبر به پایان می رسد و لیست مشاغل Gamepass Cor در ماه های آینده افزایش می یابد. در حالی که Game Pass سطح پایه برای افرادی که خواهان تجربه بازی آنلاین هستند خوب است، می توانید اشتراک Xbox Game Pass را با 1 دلار اضافی در ماه دریافت کنید. در هر صورت، یکی از قدیمی ترین سرویس های اشتراک بازی به پایان سفر خود رسیده است تا تعهد مایکروسافت به Game Pass را بیشتر نشان دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر